Oprettet September 7, 2011 Vi har selv fundet vores hotel fra vi var i Tyrkiet i maj. Og skal så ha fundet fly billetter bare! Men så gik jeg et chock- for billigeste billetter jeg fandt var til 3500 kr. Stykket. Det er da sindsygt!!! Så nu vil jeg spørger herinde om nogle kender til nogle billige fly selskaber når man kun skal have fly billetter. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2011 Nu ved jeg ikke lige hvornår I skal rejse og sådan, men Norwegian (norwegian.dk) har billetter i december (valgte bare en tilfældig dato) fra København til Antalya til 710 kr pr stk :) Godt nok oneway, men stadig noget billigere end 3500 :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2011 Hov så lige at det var i maj... Hmm, der har de i hvert fald nogle billetter til 900-noget pr. vej... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2011 Cimber kunne måske også være en mulighed. Jeg kan ikke finde ud af at finde billetter i maj hos dem, men i september kan jeg finde en t/r til 2323,- Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2011 Vi skal rejse fra Billund... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2011 Nå okay, men prøv at tjekke norwegian eller cimber alligevel :) De er noget af det billigste, jeg kender :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2011 Nu ved jeg ikke lige hvornår I skal rejse og sådan, men Norwegian (norwegian.dk) har billetter i december (valgte bare en tilfældig dato) fra København til Antalya til 710 kr pr stk :) Godt nok oneway, men stadig noget billigere end 3500 :o Jeg kan ikke få tyrkiet eller antalya på listen over rejsemål ankomst. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2011 Nå okay, men prøv at tjekke norwegian eller cimber alligevel :) De er noget af det billigste, jeg kender :) mange tak for dine råd og tips Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2011 Hmm nej jeg kan heller ikke få Tyrkiet frem ved Norwegian, det kan være at de slet ikke flyver til Tyrkiet fra Billund :o Og cimber er såvidt jeg kan se dyrere end hvad du havde fundet <_< Så er jeg sgi lidt lost. :unsure Kunne det være en mulighed at køre til Aalborg lufthavn? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2011 Hvor skal I hen i Tyrkiet? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2011 Hvor skal I hen i Tyrkiet? Til kemer Del dette indlæg Link to post Share on other sites