Oprettet September 7, 2011 Hejsa allesammen.. Den 11-08-2011 fødte jeg vores lille dreng - Oliver Alexander :loveshower Han var 55 cm og vejede 4332 - så en stor dreng. Det var en rigtig hårdt fødsel, da han lå lidt forkert og han blev taget med sugekop tilsidst - pga. mistanke om infektion blev Oliver indlagt i en uge.. Vi er jo selvfølgelig kommet hjem nu og alt går fint herhjemme. Vi fik rigtig god hjælp på hospitalet til amningen som kom trægt igang da Oliver fik sonde i starten. -Men nu virker det rigtig fint. Jeg har vedhæftet et billede, hvor Oliver er knap 3 uger gammel.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2011 Stort tillykke med ham, hvor se han dog kær ud :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2011 Tillykke :loveshower Hvor er han bare skøn :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2011 Tillykke med ham, hvor er han fin :balloons Hvorfor skulle han have sonde? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2011 Hvad tid er han født? Vil lige tilføje dig på fødselslisten :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2011 Oliver lå til observation for infektion - så jeg kunne ikke amme ham de første 2 dage. -Og da lægen ikke mente han skulle kæmpe med sult hvis han kæmpede med en infektion, så fik han sonde.. Det var hårdt at se sin lille nye baby med slanger alle vegne.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2011 Han er født 16.05 :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2011 Stort tillykke :) Hvor er han kær :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2011 Stort tillykke :hurra Hvor er han bare skøn :loveshower Godt han er ovenpå igen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2011 Oliver lå til observation for infektion - så jeg kunne ikke amme ham de første 2 dage. -Og da lægen ikke mente han skulle kæmpe med sult hvis han kæmpede med en infektion, så fik han sonde.. Det var hårdt at se sin lille nye baby med slanger alle vegne.. Det kan jeg godt forstå. Det har ikke været rart :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites