Oprettet September 7, 2011 Skal til jordemoder og tjekkes for svangerskabs forgiftning. Mit blodtryk er for højt, svag hovedpine men heldigvis masser af liv i maven. Der skal tages stilling til om jeg skal indlægges :-( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2011 Håber du får et godt svar... heldigvis er baby da færdigbagt, så hvis de sætter dig igang er den jo klar til det :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2011 Ja det er altid noget. Vil bare gerne være mor nu orker ikke graviditeten mere Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2011 Held og lykke. Men ja, det er da heldigt at du er så langt henne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2011 Hej... Skal nok krydse fingre for dig... held og lykke... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2011 :kram2 Kender godt fornemmelsen Håber det bedste for jer begge :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2011 Jeg krydser fingre og håber på det bedste :goodluck :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2011 Håber det bedste for dig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2011 Heldigvis ingen forgitning hos mig. "kun" mit blodtryk der driller. Skal slappe af nu og snakke med lægen imorgen om mit blodtryk. Junior ligger perfekt og arbejder klart på at komme ud. Spændt på hvornår de rigtige veer kommer. Men i dag er jeg bare lykkelig for at jeg måtte tage hjem Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2011 Ej sikke en dejlig update, dejligt ikke at skulle bøvle med det Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2011 Skøn opdatering!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2011 dejligt at høre! hvad skyldes dit blodtryk så? skønt baby har det godt så må mutti holde ud lidt endnu :-) pøj pøj Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2011 Jeg har haft forhøjet blodtryk et par år nu, men aldrig så vanvittigt som nu. Har i dag fået lov at få lidt mere medicin af min læge så nu håber jeg at der kan komme styr på det. Ja mor må lign kæmpe lidt endnu. Men hvor ser jeg dog frem til at han kommer til verden, selvom det også er skræmmende at man skal være mor. Skræmmende på en god måde selvfølgelig Del dette indlæg Link to post Share on other sites