Sandie

Taberdyst

16 indlæg i dette emne

Så blev det tirsdag og hermed ugens resultat :)

c007.gif

u3.gif MinHemmeligeProfil: 72,2 kg -0,9 kg (-1,6 kg) u3.gif

u4.gif Verdier: 92,4kg - 0,5 kg (- 0,5 kg)u4.gif

u5.gif Diden 68,5kg - 0,2 kg (- 0,2 kg) u5.gif

Nitzen1987 91,0 - 0,1 kg (- 4,1 kg)

Sandie : 64,8kg +1,0 kg (- 9,0 kg)

Gult kort til Troldemor :box

TILLYKKE til:MinHemmeligProfilt57.gif

Husk: næste vægt i en pm senest tirsdag kl. 20.00 til Sandie :)

Manglende tilbagemelding over 2 uger udløser det røde kort!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Godt gået piger :)

Sandie: Ezri skrev i sidste uge, at hun gerne ville starte forfra i denne uge, da deres vægt var gået i stykker og hun skulle ud og købe en ny...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt gået piger :)

Sandie: Ezri skrev i sidste uge, at hun gerne ville starte forfra i denne uge, da deres vægt var gået i stykker og hun skulle ud og købe en ny...

ja men hun har stadig ikk skrevet.. men ja du har ret, så må jeg bare slette hende på listen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja men hun har stadig ikk skrevet.. men ja du har ret, så må jeg bare slette hende på listen

Hun har nok ikke nået at få købt en ny vægt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det skønt at vægten går nedad igen efter et par måneders stilstand :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ejjjjj..... Mit første gule kort <_<

Det beklager jeg...... Der var nu heller ingenting at prale med.... Samme resultat som sidste uge :rolleyes

Stort tillykke til de seje piger i toppen :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ejjjjj..... Mit første gule kort <_<

Det beklager jeg...... Der var nu heller ingenting at prale med.... Samme resultat som sidste uge :rolleyes

Stort tillykke til de seje piger i toppen :glad

jeg havde bestemt heller ikek godt med at give dig det.. :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke piger :balloons

Jeg nåede det ikke lige i den her uge, men jeg regner med at være med fra næste :)

Vejer I jer alle sammen om tirsdagen eller hvordan? Hvilke oplysninger skal der stå i pm'en?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke piger :balloons

Jeg nåede det ikke lige i den her uge, men jeg regner med at være med fra næste :)

Vejer I jer alle sammen om tirsdagen eller hvordan? Hvilke oplysninger skal der stå i pm'en?

Jeg vejer mig om tirsdagen... Men hvis det falder dig mere naturligt at veje dig om mandagen så gør du bare det og sender din vægtstatus til Sandie :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vejer mig om tirsdagen... Men hvis det falder dig mere naturligt at veje dig om mandagen så gør du bare det og sender din vægtstatus til Sandie :)

ok...lige nu er der ikke noget der er naturligt, så jeg skal vist bare ind i en rytme. Jeg glemte det bare helt i tirsdags fordi jeg glemte at det var tirsdag :whistling Jeg blander dagene fuldstændig sammen i øjeblikket fordi der ikke rigtig sker så meget herhjemme <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg trænger vist til noget motivation <_<

Så jeg vil også gerne være med i slankedysten, men vil lige høre hvordan det foregår?

Skal jeg så veje mig på tirsdag, sende vægten til Sandie og så være med i slankedysten uge 38, hvor jeg sender min nye tirsdagsvægt eller hvordan? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det skønt der er flere der vil være med :glad

Ved i jeres vægt fra i tirsdags kan i sende den i en pm til mig og så i på taberdysten når igen sender på tirsdag. Ved i den ikke kan i tilmelde jer på tirsdag ved at sende vægten der og så i på listen ugen efter :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det skønt der er flere der vil være med :glad

Ved i jeres vægt fra i tirsdags kan i sende den i en pm til mig og så i på taberdysten når igen sender på tirsdag. Ved i den ikke kan i tilmelde jer på tirsdag ved at sende vægten der og så i på listen ugen efter :)

Super :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjælp.. Jeg kan desværre ikke sende vægt imorgen da jeg pt har døgnvagt.. Jeg kan ikke veje mig før onsdag morgen :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hjælp.. Jeg kan desværre ikke sende vægt imorgen da jeg pt har døgnvagt.. Jeg kan ikke veje mig før onsdag morgen :-(

Bare i orden. Hvis det er så vej dig i morgen og send den til mig så du da med på listen næste uge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER