Oprettet September 6, 2011 kom lige til at teste her i eftermiddags.. Den ser da rimlig positiv ud ik? :loveshower Skulle være 3+6 :gravid Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2011 Ihh tillykke :loveshower Jo den er da helt sikkert positiv :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2011 :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2011 Tillykke - den er da SÅ positiv :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2011 Stort tillykke!! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2011 Stort tillykke :hurra :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2011 Helt sikkert positiv :balloons STORT tillykke :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2011 :balloon Tillykke med maven :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2011 Den er ikke bare lidt positiv, den er meget positiv.. Mon ikke du er lidt længere fremme... Tillykke med det dejlige resultat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2011 Den er ikke bare lidt positiv, den er meget positiv.. Mon ikke du er lidt længere fremme... Tillykke med det dejlige resultat tak tak! Hmm.. Jeg havde første mens dag d. 10. august, det skulle passe med 3+6, men nu må vi se.. Bare den bliver i maven :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2011 1000 tak allesammen! :loveshower Har lidt svært ved at tro at det skulle lykkes så hurtigt, vi har kun været i gang i 2 mdr. Men det gik også ret hurtigt med den første. Og masser af :goodluck og :bd skal der også lige sendes af sted til alle! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2011 Stort tillykke :) den er da flot positiv hvis du ikke er længere henne. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2011 tak tak! Hmm.. Jeg havde første mens dag d. 10. august, det skulle passe med 3+6, men nu må vi se.. Bare den bliver i maven :loveshower Da jeg kom til nf fandt de ud af at jeg var 5 dage længere henne end jeg troede, så den måned kom æl vidst før... Men jeg havde en lige så tydelig test som dig.. Men hva det finder du jo ud af om 2 måneder :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2011 Hold da op en flot test og så enda lavet på eftermiddags urin. Hjertelig tillykke med det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 7, 2011 Hold da op.. sikke en flot test :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites