Oprettet September 6, 2011 Hej min mand og jeg har fået henvisning til at blive gennem tjekket er der nogle der kan anbefale et sted syntes at det er en jungle på nettet det skal være på sjælland tak håber at nogle vil hjælpe os Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2011 Vi var på Trianglen, og jeg kan kun anbefale dem :) De reddede et forsøg som det offentlige opgav, og sørme om det ikke gav gevinst :D De er super professionelle og det er meget behageligt at være der, man føler sig velkommen og tilpas. Hvis du har nogle spørgsmål, så må du endelig skrive :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2011 Jeg er fra Nordjylland så det kan du nok ikke bruge til noget ... men jeg undrer mig egentlig over at du selv skal finde et sted - kan din læge ikke henvise jer? Jeg besvarer også gerne spørgsmål :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 6, 2011 Jeg/vi var tilknyttet Kirsten Holst i Hillerød, og fik en fantastisk datter ud af dette efter 9 mdr. i behandling. Men jeg vil sige at hvis i ingen præferencer har, så vælg et sted der ligger geografisk tæt på jer. Jeg syndes det var guld værd at der kun var 15 min. transport fra os derind, og 20 min. fra min arbejdsplads. For ofte skulle man jo køre derind om morgenen, eller fx. midt på dagen. Så det synes jeg også du skal tænke på. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2011 Jeg vil også kraftig anbefale Trianglen. De tog mig under deres vinger da min gyn blev alvorlig dug under mit første forsøg. Og jeg fik skam også lov til at blive hos dem som patient bagefter. Og udover de er super søde så er de også meget imødekommende og har åben 364 dage om året. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 8, 2011 Og jeg blev gravid 2 gange VIA dem. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2011 Jeg vil også kraftig anbefale Trianglen. De tog mig under deres vinger da min gyn blev alvorlig dug under mit første forsøg. Og jeg fik skam også lov til at blive hos dem som patient bagefter. Og udover de er super søde så er de også meget imødekommende og har åben 364 dage om året. Ja, deres åbningstider er guld værd. Jeg fik taget blodprøve/graviditetstest d. 24. dec om morgenen, og blev ringet op med positivt svar 3 timer senere :D De skal også prøve at lave vores nr 2 om et års tid :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2011 tak for jeres svar :loveshower det var dejligt vi har valgt en klinik som hedder Copenhagen Fertilitycenter de skulle være meget gode har fået en tid i okt så nu må vi se hvad de siger er lidt spændt hvad de siger da jeg er overvægtig desværre men er igang med at tabe mig men det går ikke så hurtig men kiloerne kommer da af. Men de siger at der nok er min kæreste der er problemet da jeg har en datter fra et tidligere forhold . Så er lidt spændt på hvad de vil sige Del dette indlæg Link to post Share on other sites