Oprettet November 18, 2010 Så er det bare at øve sig....God fornøjelseKnus Pia :sandie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 :8: mig ikke kigge på den slags Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 19, 2010 Hvor er det vildt!!!:respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 Wow!! Hvis jeg havde haft den der snurretop mellem mine fingre og skulle lave det der...så tror jeg bare jeg havde kastet både dimsen og rosen ad fløjten til!!! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2010 Vildt må være sjovt at kunne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2010 det er faktisk slet ikke så svært. Jeg havde ikke sådan en "snurretop" der kaldes flowernail, så jeg brugte toppen fra min stelton kaffekande :-) De fleste lavede jeg direkte på kagen da jeg synes det sværeste er at flytte den bagefter uden den går i smadder.... sådan så mit første forsøg ud..... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2010 Hvilken opskrift bruger du? Bliver det ikke alt for meget smørcreme til en muffins... ? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2010 Fårk :blink :blink Det ville jeg aldrig kunne få lavet.. Haha! :D Ser flot ud! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2010 Er stået helt af, det er mine evner i bagekunsten ikke til :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2010 jeg pisker halvt smør/halvt margarine min røremaskine til det er hvidt og luftigt. og såpisker jeg bagefter flourmelis og pisker længe til det er helt hvídt og luftigt. Jeg bruger i gram dobbelt så meget flourmelis som smør/margarine. Dvs 250 g fedtstof og 500 g flourmelis. Tilsidst tilsætter jeg en lille lille smule koldt mælk for at tilpasse konsistensen. Der kan også tilsættes kakao, vanille eller farve.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2011 Jeg står fuldstændig af her, det jeg kan er at bage en bradepande men en chokoladekage basta bum Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2011 Det har jeg svært ved at tro jeg nogen sinde vil kunne finde ud af :blink :blink Hvor køber man den sprøjtepose og tyl der bliver brugt ??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2011 Sådan nogle ville jeg dælme godt kunne lave :D Dit første forsøg, er ski da rigtig godt :respekt Det ser så nemt ud i klippet :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2011 shit hvor ser det vildt ud. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 det er faktisk slet ikke så svært... sprøjtetyl og poser er købt hos kagebutikken.dk rosetylle Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 18, 2011 tænk at kunne sådan noget :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites