Besvaret November 18, 2010 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 Og der er flere hvor de kom fra - du siger bare til! :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 ALTID et kram til dig... :kram Eller flere.... ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Øjs det gør ondt sådan noget :( Kram til dig :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 jeg kan sagten undvære endnu flere :kram :kram :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Helt sikkert... Masser af :kram :kram :kram :kram :kram til dig :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 :kram Du får også et stort et fra mig :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Åhh... det er bare sådan en frygtelig tom fornemmelse :( Sender masser af opmuntrende trøste- :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 :kram :kram :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 og lige lidt flere kram fra mig :kram :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Hold k*** hvor er I skønne allesammen :) TAK! Jeg er i meget bedre humør, da det ikke er lykkedes for denne person at jorde mig i så stor stil som der var lagt op til :) Det er stadig super træls, men samtidig har jeg fået bekræftet at det ikke er mig der er noget galt med og at der er masser af mennesker der gerne vil mig :) Endnu engang tak skønne piger - I er guld værd - hver og en :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Hold k*** hvor er I skønne allesammen :) TAK! Jeg er i meget bedre humør, da det ikke er lykkedes for denne person at jorde mig i så stor stil som der var lagt op til :) Det er stadig super træls, men samtidig har jeg fået bekræftet at det ikke er mig der er noget galt med og at der er masser af mennesker der gerne vil mig :) Endnu engang tak skønne piger - I er guld værd - hver og en :biglove det var godt, at personen ikke fík lov til at jorde dig. Og ellers pudser du bare os BK-tøser på personen :-) og dejligt at du er blevet i bedre humør og så lige lidt flere :kram :kram :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 det var godt, at personen ikke fík lov til at jorde dig. Og ellers pudser du bare os BK-tøser på personen :-) og dejligt at du er blevet i bedre humør og så lige lidt flere :kram :kram :kram :kram :kram Hvor er du sød :) Dig har jeg lagt mærke til på både denne og "den anden" side ;) :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Hvor er du sød :) Dig har jeg lagt mærke til på både denne og "den anden" side ;) :kram det er jo også først her indenfor de sidst 14 dage, at jeg er blevet sådan rigtig aktiv, da jeg pludselig opdagede smalltalk-forummet, som jo bare er super sjovt :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 det er jo også først her indenfor de sidst 14 dage, at jeg er blevet sådan rigtig aktiv, da jeg pludselig opdagede smalltalk-forummet, som jo bare er super sjovt :-) Hæhæ - ja dem der ikke kommer i smalltalk går virkelig glip af meget (som fx. MIT selskab :D :lol :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 :kram :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 :kram2 alle dem du har brug for :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 Det handler desværre om penge og (efter min mening) beskidte tricks, så jeg tror det ikke :( Uhhh nej, penge kan bare være roden til alt ondt :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2010 Uhhh nej, penge kan bare være roden til alt ondt :( Ja - jeg forsøger altid at holde økonomi og venskab stærkt adskilt - men det er ikke altid det kan lykkes :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2010 Ja - jeg forsøger altid at holde økonomi og venskab stærkt adskilt - men det er ikke altid det kan lykkes :( Masser af knus til dig <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2010 Masser af knus til dig <3 :tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2010 :kram :kram :kram :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites