Oprettet November 18, 2010 Jeg kan ikke lige komme ind på detaljerne, men føler mig virkelig forrådt af en der burde være min veninde.. Er virkelig ked af det lige nu og trænger til et kram eller 2 :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Jeg kan ikke lige komme ind på detaljerne, men føler mig virkelig forrådt af en der burde være min veninde.. Er virkelig ked af det lige nu og trænger til et kram eller 2 :( Det kan du tro vi kan undvære :kram :kram :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 årh føler med dig, har selv lige været der. :kram :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 :kiss :kram :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram en masse af dem her til dig fra mig... tror vi alle har været der, og det er forfærdeligt... Knus Pia Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Oooork, jeg har masser af kram på lager.. Værsgo´ :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram Håber det hele løser sig med din såkaldte veninde :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Taaaak piger - er simpelthen bare så tude-ked lige nu og vidste ikke lige hvor jeg skulle få luft - er glad for at I er klar med kram :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Håber det hele løser sig med din såkaldte veninde :( Det handler desværre om penge og (efter min mening) beskidte tricks, så jeg tror det ikke :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram Her er en masse kram til dig fra mig Tro mig jeg ved hvordan du har det lige nu, har selv lige erfaret at en kvinde jeg troede var en god veninde var alt andet og jeg føler mig udnyttet og forrådt.. Men måske du kan vende den lidt og så værdsætte de veninder som så virkelig er gode veninder Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 :kram :kram :kram :kram tror der er noget i luften eller lignende, for du er ikke den eneste som er blevet det af en veninde, synes flere fortæller, at en veninde bare har trådt på dem her på det sidste... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 :kram :kram :kram Her er en masse kram til dig fra mig Tro mig jeg ved hvordan du har det lige nu, har selv lige erfaret at en kvinde jeg troede var en god veninde var alt andet og jeg føler mig udnyttet og forrådt.. Men måske du kan vende den lidt og så værdsætte de veninder som så virkelig er gode veninder Det kan jeg love dig - hun er fluks røget ud af veninde kartoteket i mit hjerte så der er bedre plads til dem der fortjener det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 :kram :kram :kram :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Det er det så træls at opleve :( :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Tak alle sammen - I er super skønne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Masser af kram :kram2 :kram :kram2 :kram :kram2 :kram :kram2 :kram til dig. Det er ikke sjovt når en man har tillid til svigter. Kram Rikke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Hvor er det træls for dig :( Men kram har jeg altid i overskud :) :kram :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 :kram :kram :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 endnu engang tak piger :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Søde du ved hvordan du kan få fat på mig hvis du har brug for at snakke... KNUUUUUUUUUUUUUS Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Søde du ved hvordan du kan få fat på mig hvis du har brug for at snakke... KNUUUUUUUUUUUUUS I know sweetie :kiss: Har heldigvis også snakket lidt med Pernille (morpige) så er i lidt bedre humør nu - men skriver lige til dig i aften :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 I know sweetie :kiss: Har heldigvis også snakket lidt med Pernille (morpige) så er i lidt bedre humør nu - men skriver lige til dig i aften :) :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites