Oprettet November 18, 2010 Her er lidt af de ting jeg hygger med,når hænderne vil ;) Til min søsters fødselsdag : Til min tidl.Dp´s datters konfirmation: Og så bare lidt tidsfordriv : Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Hvor er de flotte! :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Det er nogle søde kort og flotte smykker :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Tak skal I have :loveshower Jeg brodere som regel på kortene også, men kunne ikke finde et passede mønster til de to i #1. Skal lige se om jeg kan få taget nogle flere billeder senere :) Smykkerne er bare sån en sampak fra Rema, manden kom hjem med :) Han tænkte på mig da han så den, så den sku jeg ha :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Sikke nogle fine kort... Er specielt vild med den til konfirmationen.... Så sød! Og sikke da en sød mand du har, der tænker over sådan noget :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2010 Sikke nogle fine kort... Er specielt vild med den til konfirmationen.... Så sød! Og sikke da en sød mand du har, der tænker over sådan noget :biglove Hehe, ja han kan godt, når det lige kommer over ham ;) Ku se en anden luftede halloween ting, så det ku jeg jo også lige gøre :glad Mine skabeloner, som ungerne brugte :) Og mit græskar : Og så lidt mere tøsehygge. Lavet til min mosters datter, da hun blev 8 år :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2011 Lidt nyt : Jeg er begyndt at tegne lidt igen, det jeg kan holde til, når hænderne vil :) Til Emmas værelse: Til Mikkels værelse: Stregtegning: Det færdige billede: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2011 Hold da op du er dygtig :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 9, 2011 Dyb respekt for dine kreative kundskaber. Hvem der bare kunne tegne sådan! :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2011 Det er dælme også mange år siden, jeg sidst har tegnet.. Men da først jeg kom igang igen, så kom det hele tilbage.. Har dog klokket lidt i det med farverne på bakugan'en, men hva. Mikkel er forhåbentlig ligeglad. Men skal helt klart have nye blyanter og farver d. 20. Tegner med en stiftblyant lige nu, og den er absolut ikke optimal. Kan sgutte huske hvor jeg har gjort af mine gamle blyanter :( Tusind tak for al rosen :blush Er faktisk første gang, foruden min FB mappe, at jeg har fremvist mine kreationer.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2011 Mange fine ting du laver :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 10, 2011 Wow... det er virkelig nogle gode tegninger... du har jo talent!! :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 12, 2011 Wow... det er virkelig nogle gode tegninger... du har jo talent!! :respekt :kram2 Tusind tak :) Men for faen hvor var det bakugan svær.. fårk der var egentlig mange små detaljer (skygger osv).. Havde glemt hvor svært det egentligt ku være, når man gerne skal have det hele med. Men originalbilledet foran, og så ellers bare igang :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 Er vild med dit græskar :gp Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2011 Lidt nyt igen. Leger lidt med skygger i øjeblikket, har et stykke vej endnu, men øvelse gør mester, ikke? ;) Og så en hurtig Askepot: Har nogle flere liggende jeg ikke lige har fået taget billeder af, skal nok lige få taget mig sammen til at få lagt dem ind ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2011 Nøøøøøøøøøj hvor er de småpige prinsesser da vildt skønne :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 9, 2011 Nøøøøøøøøøj hvor er de småpige prinsesser da vildt skønne :loveshower Fandt original billedet på nettet, og synes det var så kært, at det måtte jeg forsøge mig med :) Når den kommer helt på plads, og er færdig med farver og det hele (laver en ny, den her er fyldt med småfejl, så den bliver brugt som skitse og øvetegning til skygger og ansigter),så skal den i ramme og ind til min mosters datter på 8 :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites