Besvaret November 19, 2011 Hej Nathja. Velkommen til :) VI har en datter på 4år, som glæder sig usigeligt til at blive storesøster :loveshower Jeg tror de fleste af os, har udfyldt vores info på en anden tråd, så du kan læse mere om, hvem vi er:) Glæder mig til at lære dig at kende. Mvh Annette Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2011 Hej Annette Tak for din besked! - Ja jeg kan godt se, at der må være et andet sted, jeg kan udfylde informationerne om mig selv, men hvad hedder den tråd? Synes lige det er lidt uoverskueligt, hehe.. God weekend! Mange hilsener Nathja Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 19, 2011 Hej Allesammen :-) Så må jeg vist heller også komme på listen. Venter en lille maj baby den 13/5. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2011 Hej Nathja. Undskyld det sene svar. Har lavet eksamens projekter i 3 uger, så har næsten mistet privatlivet i mellemtiden :( Den ligger under statustråden :) Mvh Annette Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2011 Hej til alle i maj gruppen, jeg har hørt til i juni gruppen, nogle uger nu. Men efter min NF scanning i dag rykkede de min termin til 31maj. Så nu hører jer til her hos jer. Jeg har termin 31 maj og skal føde på Randers central sygehus. Vi venter os en pige. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2011 Må jeg komme på? Jeg har termin d.21 maj :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2011 Må jeg komme på? Jeg har termin d.21 maj :) Selvfølgelig dag :) og velkommen til :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2011 Ja velkommen til :balloons Vi er da efterhånden en dejlig stor gruppe her :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 20, 2011 Hej Jeg vil da også gerne være med har. Jeg har termin d. 14. maj, og ved endnu ikke kønnet, men håber snart på at kan fortælle storesøster at der er en lillebror/søster i vente. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2012 Her vil jeg også gerne være med. Har termin d. 23.5 og venter en lille dreng Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2012 Her vil jeg også gerne være med. Har termin d. 23.5 og venter en lille dreng Velkommen til og tillykke med i venter jer en dreng :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2012 Velkommen til og tillykke med i venter jer en dreng :loveshower Tak skal du have :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 2, 2012 Hejsa jeg er ny her og vil gerne på listen har termin 14 maj og venter en pige Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2012 Velkommen og dejligt med endnu en til flokken :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 3, 2012 Velkommen og dejligt med endnu en til flokken :) Tusind tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2012 Hej allesammen.. Jeg er også ny herinde, og vil meget gerne på listen.. :) Har termin d. 12. maj 2012 og venter en lille pige :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2012 Velkommen herinde & :smilie_oster02: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 8, 2012 Ja, velkommen til :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 9, 2012 Hej allesammen.. Jeg er også ny herinde, og vil meget gerne på listen.. :) Har termin d. 12. maj 2012 og venter en lille pige :) Velkommen herind :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2012 Nårh der kommer lidt overskud, skal vi så ikke have opdateret dem der har født? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2012 Sjovt, jeg sad og tænkte på det samme i går:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2012 JEg ved det godt, men hvis jeg skal opdatere bliver det bare ikke pt, kan slet ikke overskue at skulle læse de forskellige tråde igennem for at finde ud af hvem har født og hvornår.. tiden er knap med en bettefis og en storesøster.. hvis en anden vil lave en fødselsliste er i mere end velkommen, så kan vi bare få denne un-pinned og den anden tråd pinned.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites