Oprettet September 2, 2011 :stork Terminsliste Maj :stork 4. Maj så klar maja72 fruheesch 5. Maj Luise Tanja83 venter en Dreng 6. Maj Sandie venter en overraskelse Christina&Laura venter en pige 8. Maj Quitz venter en pige 10. Maj ceciliet 11. Maj Lykke85 Venter en Dreng lill88 12. Maj MathildeK venter en Pige 13. Maj Natascha Arnvig Nielsen venter en Pige ennas123 venter en Dreng -MiniMuh- venter en Pige 14. Maj issa venter en Dreng nms Venter en Dreng 16. Maj Nathja 17. Maj maj2012 18. Maj Fru Lytzen venter en Pige 19. Maj Gitte111 20. Maj Lotte venter en Dreng 21. Maj Lamse 22. Maj Cloverblossom venter en Dreng 23. Maj Anne-b venter en Dreng 26. Maj Gaarde venter en Dreng 29. Maj Verdier Venter en Dreng 31. Maj Helle H venter en Pige Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 3, 2011 Hejsa. Jeg vil også gerne være med her. ;o). Jeg har termin d 4 maj. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 3, 2011 Hejsa. Jeg vil også gerne være med her. ;o). Jeg har termin d 4 maj. Hvor hyggeligt, velkommen til og stort tillykke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 3, 2011 Tak skal du have og i lige måde. Så må vi bare vente på, at der tjekker lidt flere ind her til at holde os med selskab. ;o) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2011 jeg vil også gerne melde mig her Har termin den 4 maj Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2011 jeg vil også gerne melde mig her Har termin den 4 maj hvor hyggeligt :glad velkommen til og tillykke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2011 Davs, og melder mig under fanen. Jeg har termin d. 8. maj :-) Knus Quitz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2011 Davs, og melder mig under fanen. Jeg har termin d. 8. maj :-) Knus Quitz Velkommen til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 9, 2011 Hejsa. Jeg vil gerne melde mig ind i gruppen. Jeg har termin d. 6 maj. Jeg vil lige fortælle lidt om mig selv. Jeg hedder Tanja og bliver 28 på fredag d. 16. Jeg har været sammen med min mand i 7 år og vi blev gift i juni. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2011 Heij :-) Jeg vil gerne melde mig ind i gruppen. Jeg har termin 10. Maj 2012 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 12, 2011 Hejsa. Jeg vil gerne melde mig ind i gruppen. Jeg har termin d. 6 maj. Jeg vil lige fortælle lidt om mig selv. Jeg hedder Tanja og bliver 28 på fredag d. 16. Jeg har været sammen med min mand i 7 år og vi blev gift i juni. Heij :-)Jeg vil gerne melde mig ind i gruppen.Jeg har termin 10. Maj 2012 Velkommen til begge to :) :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 14, 2011 Jeg vil da også gerne stå på listen. Ifølge de forskellige beregninger har jeg termin den 9. maj 2012. Mvh. Christina Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2011 Jeg vil da også gerne stå på listen. Ifølge de forskellige beregninger har jeg termin den 9. maj 2012. Mvh. Christina Velkommen til :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2011 Hejsa. så har heg været ved lægen, og min termin skal lige rukkes til 12 maj :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2011 Hej, Jeg vil også gerne være med her. Har termin d. 17.maj. knus Issa Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2011 Hejsa. så har heg været ved lægen, og min termin skal lige rukkes til 12 maj :) Det er ændret Hej,Jeg vil også gerne være med her. Har termin d. 17.maj.knus Issa Velkommen til :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2011 jeg vil gerne med her... lille spiren i maven forventes at ankomme 27 maj :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2011 Vil også gerne på. Termin indtil videre d. 26. maj. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 16, 2011 jeg vil gerne med her... lille spiren i maven forventes at ankomme 27 maj :loveshower Vil også gerne på. Termin indtil videre d. 26. maj. Iiih velekommen begge to og tillykke :gravid Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2011 Må jeg også komme på? Har termin d. 10 maj :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2011 Jeg vil gerne melde os på den 14. Maj :) tillykke til alle...! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2011 Jeg vil gerne melde os på den 14. Maj :) tillykke til alle...! velkommen til :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 20, 2011 Tillykke til alle her i maj gruppen :balloons :loveshower Efter min beregning har jeg termin d. 19. Maj 2012 :7himmel :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2011 Du må gerne sætte mig på til d. 28 maj.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 22, 2011 Du må gerne sætte mig på til d. 28 maj.. :bd :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites