Oprettet September 2, 2011 Jeg vil gerne vise nogle af de kager jeg har lavet på det sidste.... Den første er lavet til en Blog Picnic og er en banankage Denne er til min venindes 40 års dag og er Helsingekagen med brombær mousse Chokolade Cupcake med fondant låg Mocca Cupcake med fondant låg Dåbskage til min nevø med lyse bunde, mørk chokolademousse og hindbærmousse Dåbskage til min nevø, med hvid chokoladmousse og skovbærmousse og malet fondant billede Bryllupskage med hvide bunde hindbærmousse og chokolademousse Navngivningskage med lyse bunde og hindbærmousse og chokolademousse KH Pia Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 2, 2011 Er du vimmer, de er flotte! :) :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 3, 2011 så flotte - kan så godt lide den blå farve du bruger. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 11, 2011 Her er mine, lavet til min venindes bryllup og hendes datters navngivningsfest Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2012 Super flotte kager :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites