Oprettet September 2, 2011 Endelig er manden med på ideen på en 3'er - juhuuuuuuuuuu! Vi går forhåbentligt igang når denne pakke ppiller er tom. Da vi ventede den første brugte jeg billigeteste.dk, men nu er der vist mange andre billigere udbydere på markedet. Hvor køber I teste online? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 2, 2011 Held og lykke med projektet :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 2, 2011 Hvor er det dejligt, at I endelig har fundet et starttidspunkt og en plan :yay Held og lykke med det, håber ikke der går så lang tid :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 2, 2011 Hvor dejligt! :loveshower Held og lykke med projektet! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 2, 2011 Tusind tak piger. Jeg har slet ikke fattet det endnu..... Troede aldrig jeg fik ham med på ideen :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 2, 2011 Hvor fantastisk :loveshower Hvor bliver det bare spændende :goodluck :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 2, 2011 Hvor skønt :loveshower Håber ikke at der går længe, før der er gevinst ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 2, 2011 Årh hvor er du heldig, held og lykke med projektet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 2, 2011 Held og lykke med projektet.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 3, 2011 Dejligt at han også er klar. Jeg køber mine tests hjem fra kina, der kan jeg få 10 graviditestests for 2 dollars, og så er portoen gratisk. De har virket fantastisk godt alle 3 gange jeg har været gravid. Jeg tester hurtigere positiv på dem, end jeg gør på de dyre her hjemmefra. Held og lykke med det hele. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2011 Tusind tak piger. Jeg er helt oppe og køre og kan ikke vente til den sidste pille er spist :-) Jeg bestilte en ordenligt gang teste ved billigeteste fredag aften og i går kom de med post. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2011 :yay :goodluck :loveshower :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites