Guest Lillemig

Hejsa tøser :-)

14 indlæg i dette emne

Efter nogle måneder væk herfra er jeg atter tilbage :)

Jeg har fået det meget bedre efter jeg stoppede herinde, der er kommet mere ro på vores dag så det er bare rigtig dejlig :)

Drengene er nu startet i ny børnehave, og det er bare SÅ godt, de lytter virkelig til hvad vi siger, og de tager Andy på en helt anden måde end de gjorde i den gamle, så Andy er glad for at komme i børnehave og har fået meget mere ro på, så der har 7-9-13 ikke været de store problemer, så vi krydser fingre for det fortsætter :biglove

Jessie er startet i vuggestue og er rigtig glad for at være der, så det kunne ikke være meget bedre :loveshower

Jeg selv bliver åndet i nakken af jobcenteret om aktivering, men jeg har fået en del afløser timer som social og sundhedshjælper på det sted hvor jeg var i elev i sin tid, og de vil gøre alt hvad de kan for at holde på mig så længe som muligt, så de har sørget for at jeg som minimum har 20,5 timer i gennemsnit om ugen indtil november så de lader mig være for jobcenteret, og så tager vi den videre derfra :glad

Jeg er bare så glad, der er virkelig faldet ro over det hele, og jeg har fået det så meget bedre, ikke mange bekymringer, kun glæde :biglove

Vi havde en helt fantastisk tur til Disneyland, det kunne ikke have været bedre, så der tager vi ned igen næste år :)

Er lidt ked af min bratte afslutning herinde, men jeg er ikke så meget til de "farvel - jeg smutter" tråde, og følte mig bare rigtig langt nede, så valgte at stoppe herinde og slette de forskellige på fb også for at føle mig væk fra bk :blush

Men nu er jeg her igen, og glæder mig til at tilbringe mange dejlige timer med i skønne kvinder :biglove

:kram Sarah

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Dejligt at du er tilbage Sarah :glad

Og hvor er det skønt at høre, at det går så godt med børnene og at du har fået lidt midlertidigt arbejde :loveshower

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

dejligt, at du er tilbage og at det går bedre hos jer... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig dejligt at høre fra dig igen :kram2 Og hvor er det bare skønt at høre, at det går så godt :) Fantastisk at ungerne bare stortrives :loveshower

Velkommen tilbage :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen tilbage :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen tilbage :loveshower

Dejligt at høre, det går jer godt :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Velkommen tilbage :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

velkommen tilbage :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen tilbage til os

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at se dig igen Sarah :) :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen tilbage :balloons dejligt at høre du har det bedre :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen tilbage :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

velkommen tilbage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER