Besvaret September 4, 2011 Må jeg være med? :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2011 yay jeg skal ikke arbejde nogle af dagene (af hvad jeg ved endnu) så sæt mig på begge datoerne :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2011 søde Nitzen, kan se du også er tilmeldt begge dage, skal vi finde ud af noget køre sammen noget?? og er der andre fra det østjyske, som skal køre med evt.??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2011 Bum bum, jeg TROR godt jeg kan i oktober. Skal bare liiiiiige ha fundet ud af hvornår min bror og far vil holde fødselsdag. Og kan jeg ikke stjæle bilen, tager jeg toget. Nu VIL jeg altså møde dig søde <3 (og jer andre selvfølgelig ;) ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2011 Jeg kan den 29. og den 12. Hvor er det du bor? Overvejer at kombinere det med et besøg hos sviger i Kerteminde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2011 Noget nyt med datoen ?? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2011 Nå piger - jeg har med hård hånd måtte sætte datoen allerede.... Så som i kan se i første indlæg.. så blir det den 29/10 :) (Er super kede af jer der ikke kan den dag :( ) Louise - jeg bor på Østfyn... (lidt syd for Nyborg) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2011 Nå piger - jeg har med hård hånd måtte sætte datoen allerede.... Så som i kan se i første indlæg.. så blir det den 29/10 :) (Er super kede af jer der ikke kan den dag :( ) Louise - jeg bor på Østfyn... (lidt syd for Nyborg) :loveshower :loveshower :yay :yay :loveshower :loveshower Jeg er SÅ klar og kommer selvfølgelig :) Og jeg glæder mig helt vildt.. Så skal du bare sige til når du har på plads hvad vi skal have med... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2011 søde Nitzen, kan se du også er tilmeldt begge dage, skal vi finde ud af noget køre sammen noget?? og er der andre fra det østjyske, som skal køre med evt.??? Ja det kunne være rigtig fint, hvis vi kunne køre sammen og dele kørselsudgifterne :) og hvis der er flere der skal med fra Østjyllands området, så kan de også køre med :) hvis de har lyst :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2011 Ja det kunne være rigtig fint, hvis vi kunne køre sammen og dele kørselsudgifterne :) og hvis der er flere der skal med fra Østjyllands området, så kan de også køre med :) hvis de har lyst :) Det kunne jeg godt være interesseret i, vender den lige med manden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2011 Nå piger - jeg har med hård hånd måtte sætte datoen allerede.... Så som i kan se i første indlæg.. så blir det den 29/10 :) (Er super kede af jer der ikke kan den dag :( ) Louise - jeg bor på Østfyn... (lidt syd for Nyborg) Øøøøøv.. :( :( :( :( Nå, der kommer jo nok en anden gang.. :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2011 Øøøøøv.. :( :( :( :( Nå, der kommer jo nok en anden gang.. :rolleyes Øv :( Men der kommer helt sikkert en anden gang og så skal du bare med ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2011 Øøøøøv.. :( :( :( :( Nå, der kommer jo nok en anden gang.. :rolleyes :( Beklager virkelig søde Mette.... Er du SIKKER på du ikke kan??? :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 4, 2011 Det kunne jeg godt være interesseret i, vender den lige med manden :) Også jeg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2011 Ævs.. håber i kommer til at hygge jer! :D :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2011 Jubiii...... Glæder mig :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2011 Rigtig god dag piger :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2011 øv øv øv :( Det er lige den eneste weekend i oktober hvor jeg har pigerne, så kan ikke komme med Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2011 :( Beklager virkelig søde Mette.... Er du SIKKER på du ikke kan??? :rolleyes Helt sikker desværre!!:( Skal til stor firmafest den dag, plus at vi højest sandsynligt skal holde Caspers fødselsdag den weekend.. Men håber I får en hyggelig dag..:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2011 Tror godt du kan skrive mig på :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2011 Øv jeg kan desværre ikke få det til at hænge sammen :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 5, 2011 Ville super gerne med sammen med lille Maliva, men det er en meget lang tur fra det nordjyske med offentlig transport og en lille "nyfødt" :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2011 Er du ikke sød at skrive til mig på facebook, hvis og når der er nyt i den her tråd :) Jeg har simpelthen ikke ret meget tid lige pt til babyklar :( Studiet tager meget af min tid... Men Stinna og i andre - Jeg glæder mig HELT vildt til at se jer :wee :wee Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2011 Kan du så få skrevet mig på tøsepige! :sm ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 15, 2011 Baby2011 - Jo skal nok skrive til dig søde - hvis der er noget vigtigt ;) GND - DONE!!! :oops Del dette indlæg Link to post Share on other sites