Nitzen1987

Efterår

12 indlæg i dette emne

Så skriver kalenderen 1. september = Efteråret er begyndt

Jeg tænker sådan lidt, at jeg slet ikke føler, at vi har haft ret meget andet end efterårsvejr hele sommeren <_< Jeg har savnet de varmen i år...

Men kan nu også godt lide efterår... Jeg kan godt lide efterårets farver - altså træerne, når deres blade begynder at visne. Jeg synes også, at det er hyggeligt, når der bliver tidligere mørkt om aftenen og man så har stearinlys tændt :)

Jeg vil gerne undvære noget af al den regn, der ofte følger med efteråret <_< synes at vi har haft rigelig med regnvejr her i sommer....

Hvad kan I godt lide efter efteråret? og hvad kan I ikke så godt lide?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Nej sommer har vi ikke haft meget af. Det er godt nok ikke meget vi har siddet på terassen i år.

Min kære søn, siger når solen titter frem engang imellem " Så nu bliver det sommer" Jeg må så skuffe ham og sige at den er ved at være forbi.

Jeg kan godt lide efteråret og de mørke aftenener.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

førhen hadet jeg efteråret, fordi det var ens betydende med mørke tider og kuldens komme. Men jeg er faktisk begyndt at have den modsatte holdning.

Man siger foråret er kønt med de friske grønne farver. Men efteråret er smukt med sine gyldne farver.

Jeg forbinder efteråret med hygge. En tur med hunden, hvor man begynder at mærke kulden, og så komme hjem i varmen, hvor brændeovnen buldre og et glas varmt kakao. Så bliver det da ikke hyggeligere :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej det er godt nok ikke meget sommer det er blevet til :( Jeg elsker alle årstider, men synes nu godt vi kunne have haft bare lidt mere sol, det kunne da have været rart :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har været en utrolig våd sommer. Jeg læste også at der er 5 steder i Danmark, hvor det slet ikke har været sommer i år (altså 25 grader eller derover) <_<

Jeg kan godt lide efteråret. Jeg synes det er den smukkeste årstid. Jeg synes at hyggen kommer snigende, når jeg mærker efteråret og så kommer jeg i julehumør :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har haft nogle enkelte dage hvor vi havde sommerdage, men tror de kan tælles på én hånd :( Jeg elsker sommer og er virkelig irreteret over det her l**** vejr..

Men efteråret har også sin charme, men kunne nu alligevel godt have brugt bare 14 dages rigtig sommer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er blevet glad for efterår efter jeg startede med at samle spisesvampe... mmm årets bedste måltider ligger der. mums sådan en gang carl-johan svampe på pasta

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker efteråret... Alle de dejlige farver som stille og roligt komemr på bladene og at bladene stille og roligt begynde at falde af træerne.. Synes virkelig det er hyggeligt..Og blæsten, at komme ud og få rigtig vind i kinderne, der er virkelig ikke noget bedre og så komme hjemme og tænde stearinlys og putte sig under tæppet... Kunne så godt undvære regnen...

Bliver nu dejligt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes egentlig efterår er en dejlig tid, til trods for regnen. Men efterår betyder fødselsdag, stearinlys, hygge og at det snart er jul

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ååh jeg elsker også efteråret.. Jeg har fået min sommer ved at være i udlandet så jeg klare mig :) Glæder mig også til de smukke gyldne farver. og ja at sidde i sofaen med tæppe og brodere og stearinlys der giver et smukt skær...

:biglove efterår

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes efterår er TOPhyggeligt med stearinlys, de rødbrune farver og begyndende lunere tøj, som man rigtig kan putte sig i. :) Og så er det jo sæson for blommer! :sandie

Og så er efteråret - personligt for mig - min ynglingsstudietid, for det er forelæsningssemester, dvs. hvor man ses en hel masse med sine medstuderende og læser og hører en masse spændende ting :)

Det eneste jeg godt kunne undvære ved efteråret er nok blæsten (regnen er jeg egentlig ligeglad med) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det har været en dejlig sommer i år :)

Eller rettere en tidlig sommer ;)

Vi har ligget på camping i foråret (frem til juli), og vi har simpelt hen været så heldige med vejret, det har været strålende solskins 90% af de weekender vi var afsted, så har nok fået stillet min sommertrang der :D

Det hjalp så også at vi var i Provence på sommerferie i knap tre uger, igen med strålende solskin ;)

Jeg har lært at elske efteråret, men det har taget noget tid. Jeg synes det er den smukkeste årstid, der er så utrolig mange farver i naturen, og jeg synes bare de der mørkerøde og orange farver er så smukke.

Men jeg hader at dagene bliver kortere, dybt og inderligt, kan ikke fordrage at stille uret til vintertid, for så er alt lyset væk når jeg har fri fra arbejde, og det er deprimerende.

I år glæder jeg mig dog til at samle blade og kastanjer med Elisa, og rigtig hygge. Faktisk er alt jo bare lidt mere fantastisk end det plejer med sådan en dejlig unge ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER