Oprettet November 18, 2010 Min datter har fødselsdag om 13 dage og jeg ved en chokolade kage er på sin plads, men nu vil jeg meget gerne have den til at ligne Hello Kitty - men sagen er den jeg har aldrig prøvet at lave det før. Jeg ved der er mange der er dygtige - og jeg vil så gerne have jeres hjælp hvis jeg selv skal gøre det. Så byd ind - også dig Heidi ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Skal den være formet som hello kitty eller have et billed på af "katten" ? Det jo tusinde må det at gøre det på klikklik Synes i øvrigt det dejligt det skal være chokoaldekage, den er god til at lave figure i ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Det nemmeste ville KLART være at du bestiller et sukkerprint og ligger på kagen. Afslutter med en fin kant af glasur. Ellers finder du et godt billede af Kitty og får den op i den størrelse, som du vil have kagen, og skærer så til efter billedet. Så kan du farve glasur og tegne med - her er det så nok smartest at lave det med past. æggehvider i stedet for bare vand. Prøv at se den her (den er simpel) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Skal den være formet som hello kitty eller have et billed på af "katten" ? Det jo tusinde må det at gøre det på klikklik Synes i øvrigt det dejligt det skal være chokoaldekage, den er god til at lave figure i ;) Jeg synes den skal være formet som Hello Kitty - men vil gerne prøve noget nyt end bare at skære den ud så den ligner og dække den med hvid glasur. Evt en god opskrift på chokoladekage? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 jeg har lavet en da min datter blev 4, den er ikke halvt så flot som nogle af de kager der ligger herinde, men jeg vil gerne sende dig et billede af den. jeg har lavet en kage og farvet fondant og lagt på bagefter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Det nemmeste ville KLART være at du bestiller et sukkerprint og ligger på kagen. Afslutter med en fin kant af glasur. Ellers finder du et godt billede af Kitty og får den op i den størrelse, som du vil have kagen, og skærer så til efter billedet. Så kan du farve glasur og tegne med - her er det så nok smartest at lave det med past. æggehvider i stedet for bare vand. Prøv at se den her (den er simpel) For fanden Heidi - du er sku for sej - og hvis det ikke lykkes mig, så ved jeg hvor du bor :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Jeg synes den skal være formet som Hello Kitty - men vil gerne prøve noget nyt end bare at skære den ud så den ligner og dække den med hvid glasur. Evt en god opskrift på chokoladekage? Klassens time kage fra Arla/ Karolines er god synes jeg. Eller lav en mudcake - selv om den måske bliver lige tung nok i det for en samling 3 årige... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 jeg har lavet en da min datter blev 4, den er ikke halvt så flot som nogle af de kager der ligger herinde, men jeg vil gerne sende dig et billede af den. jeg har lavet en kage og farvet fondant og lagt på bagefter Det må du meget gerne! Bare send den på tina_pingvin (a) hotmail.com Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 For fanden Heidi - du er sku for sej - og hvis det ikke lykkes mig, så ved jeg hvor du bor :) Ja dét gør du. Jeg har så du kan få til at lave sløjfen med, hvis du vil! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Klassens time kage fra Arla/ Karolines er god synes jeg. Eller lav en mudcake - selv om den måske bliver lige tung nok i det for en samling 3 årige... Jamen en mudcake kunne jeg evt lave til om aftenen og en alm chokoladekage til om dagen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Ja dét gør du. Jeg har så du kan få til at lave sløjfen med, hvis du vil! MEGET gerne,og du skal sige til hvad du skal have for det ikk :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Det må du meget gerne! Bare send den på tina_pingvin (a) hotmail.com mail sendt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 MEGET gerne,og du skal sige til hvad du skal have for det ikk :) Det løber ikke i mange håndøre, så det får du da! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 mail sendt :) Den er simpelthen sååå fin :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Den er simpelthen sååå fin :loveshower :loveshower Tak :blush syntes godt nok den blegner i forhold til de kreationer der er herinde men pyt :) min datter blev glad og det er jo det det hele drejer sig om :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Aiiii... nu bliver man jo nysgerrig!! :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Aiiii... nu bliver man jo nysgerrig!! :whistling os mig .. vi andre vil også se Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Tak :blush syntes godt nok den blegner i forhold til de kreationer der er herinde men pyt :) min datter blev glad og det er jo det det hele drejer sig om :D Ved du hvad, jeg synes den er super sød, og som jeg skrev i mailen, så bliver min ikke nær så flot :) Og ja det vigtigste er at vores børn bliver glade!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Det er helt op til prinsessemor om jeg må ligge den ind? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Mit bud på chokoladekage vil også være mudcake.. eller denne Jeg har lidt migræne og kvalme lige nu så jeg ikk så god til at læse, men har du nogle spørgsmål nu...? har du en i tankerne vi kan forklare lidt om hvordan bedst er at lave...? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Det er helt op til prinsessemor om jeg må ligge den ind? Det må du gerne, i bund og grund er det jo ligemeget hvordan den ser ud. Var det noget jeg skulle leve af var det en helt anden historie :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Mit bud på chokoladekage vil også være mudcake.. eller denne Jeg har lidt migræne og kvalme lige nu så jeg ikk så god til at læse, men har du nogle spørgsmål nu...? har du en i tankerne vi kan forklare lidt om hvordan bedst er at lave...? Altså den jeg har i tankerne er den på videoen eller et af de billeder du fandt - og den der chokoladekage som du har fundet til mig her lyder mega god og så en mudcake som jeg mangler opskrift på :help Så skære den ud som hello kitty og bruge det der hvide noget (jeps er MEGET uvidende) og så lave dem derfra? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Prinsessemors fiiiine kage :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Prinsessemor - tusind tusind tak for mailsne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Den er da super fin.... :respekt Og tak fordi du ville vise frem... det er jo altid så sjovt at se billeder :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites