Oprettet November 18, 2010 Kan man få dem nogen steder? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 (jeg ved godt man kan lave det er AE og O med streg osv. Men vil gerne have nogle rigtige) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Jeg ville prøve ved specialkøbmanden.dk eller kagebutikken.dk Du kan evt. skrive til dem og høre, om de har udstikkere med æøå! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Jeg ville prøve ved specialkøbmanden.dk eller kagebutikken.dk Du kan evt. skrive til dem og høre, om de har udstikkere med æøå! Tak Heidi, de har dem desværre ikke. Jeg ved ikke engang om man kan få det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Desværre ved jeg det heller ikke... Prøver lige at undersøge nærmere! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Desværre ved jeg det heller ikke... Prøver lige at undersøge nærmere! Tak. Nu må du ikke lægge for meget arbejde i det. Men jeg har søgt nettet op og ned og der er bare ingen. Men kender I ikke det (dette burde være i den tråd der hedder det) når man søger nettet op og ned og til sidst "nøjes" med noget andet. Og dagen efter kan man købe det i alle supermarkeder! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 jeg mener jeg har købt en stor pakke i lidl engang mener der er æøå i.. kan kigge i aften.. så kan du bare få mine.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 jeg mener jeg har købt en stor pakke i lidl engang mener der er æøå i.. kan kigge i aften.. så kan du bare få mine.. Det var da vildt sødt af dig tak :) (er du nu sikker på at du kan undvære dem?) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Det var da vildt sødt af dig tak :) (er du nu sikker på at du kan undvære dem?) Ved ikke lige hvad de skulle bruges til hvis det var.. men kigger i aften når hun er puttet.. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Ved ikke lige hvad de skulle bruges til hvis det var.. men kigger i aften når hun er puttet.. ;) Super , tusind tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 har dem desværre ikke :( sorry Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 har dem desværre ikke :( sorry øv, men tusind tak fordi du ville kigge og give mig dem hvis du havde dem :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Jeg opgav at finde nogen. Men på Dinkage kunne jeg købe både bogstaver og tal til 45 kr. og kun 20 kr. i forsendelse og det var da lige værd at nævne, for det var noget billigere end andre steder :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2010 jeg har købt et sæt med både tal og bogstaver i panduro til 49,- de er til modellervoks men virker jo lige godt af den grund Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 20, 2010 jeg har købt et sæt med både tal og bogstaver i panduro til 49,- de er til modellervoks men virker jo lige godt af den grund Med Æ Ø og Å i? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2010 nej desværre ikke med æ ø å, tror aldrig jeg har set det, og egentlig ret irriterende, for skal man sætte a og e sammen bliver bogstavet jo væsentligt større end de andre det er ØV Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2010 nej desværre ikke med æ ø å, tror aldrig jeg har set det, og egentlig ret irriterende, for skal man sætte a og e sammen bliver bogstavet jo væsentligt større end de andre det er ØV Ja det er træls. Og endnu mere træls er det at jeg så bestilte et sæt, og de er for små i højden. Det kan man heller ikke se på nettet. Jeg må forbi Pandora når jeg igen kan gå :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites