Hedelund

nyt medlem 6+6

8 indlæg i dette emne

:help

Det er min første dag her inde, og jeg kan ikke helt finde rundt.... men et spørgsmål, får jeg en mail når nogle skriver her eller i andre tråde som jeg har skrevet i?

håber at høre fra nogle :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej, velkommen herind, og stort tillykke med :gravid

Jeg mener du kan vælge, at følge en tråd, så du får en mail, hvis der bliver besvaret i den. Men du får ikke automatisk en mail på de emner/tråde du har startet :)

Håber du bliver rigtig glad for at være her :lovebk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du kan gå ind i indstillinger og vælge, at du gerne vil have en mail, når nogen besvarer en tråd du også har svaret i.

Desuden kan du vælge at få en mail, hvis nogen quoter dit svar.

Velkommen til :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for velkomsten :rolleyes

og tak for svar, har lige kigget at jeg kan sætte kryds i en rubrik også skulle jeg få besked.

tak for lykke ønskningerne men måske for tidligt desværre... jeg bløder i dag og har lige snakket med lægen som bad mig ta det med ro og ringe igen i morgen hvis det stadig var galt :huug

det er bare så typisk mig at intet bare går som det skal, desværre.. nu må jeg bare krydste fingre for at det holder op igen :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

Velkommen herinde jeg håber ikke, at din blødning er tegn på abort :goodluck

Vi glæder os til at følge dig herinde. Hvis du har spørgsmål til det tekniske omkring dette forum, så er du meget velkommen til at skrive under Til/fra redaktionen, så skal vi nok svare dig. Men jeg kan se, at du allerede har fået svar på det med at følge med i et emne.

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Velkommen til :)

Jeg håber ikke blødningen er tegn på abort. Krydser fingre for dig :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak alle sammen. jeg pejer at være lidt uhedig såååå jeg er sgu bange for at det er en abort... hvad pokker skulle det næsten ellers være...

trist trist men håber det beste.

gør sådan en ondt? og hvor længe vare det ved i det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER