Verdier

Min vej til et sundere liv..

8 indlæg i dette emne

Så vil jeg prøve at oprette en tråd herinde.. Jeg startede igår med en vægt på 92,9 kg! Sidste år i august vejede jeg 104,6 kg ohmy.gif Mit endelige mål er 70 kg.. Men et ønske om graviditet kan måske bremse det lidt.. Men indtil det lykkes, så vil jeg kæmpe bravt! sm.gifOg forhåbentlig vil min nye livstil hjælpe mig til ikke at tage 30 kg på, som jeg gjorde sidst!

Har sat mig nogle små mål:

(Startvægt 92,9 kg d. 29-8-2011) 13.gif

1. 90 kg: D. 19/9-11

2. 85 kg

3. 80 kg

4. 75 kg

5. 70 kg - kan ikke mindes hvornår jeg nogensinde har været her, men det er en drøm..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen herind :balloons

Glæder mig til at følge dig og dyste med dig i taberdysten :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har meldt mig på madlog.dk Har længe været på madital.dk, men synes ikke rigtig jeg fik den fyldt ud hver dag.. Nu har jeg betalt og må indrømme at den side er bare meget mere overskuelig.. Skønt.. Vil en tur på vægten imorgen.. Synes jeg har haft en god start..tongue.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck med vægttabet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, hvilken herlig dag.. Jeg kom under 90 kg.. Helt præcist 89,5 kg. Og ja, min BMI er jo så kommet under 30 - hvor fedt er det lige.. balloon.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, hvilken herlig dag.. Jeg kom under 90 kg.. Helt præcist 89,5 kg. Og ja, min BMI er jo så kommet under 30 - hvor fedt er det lige.. balloon.gif

Sådan !!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Åh, hvilken herlig dag.. Jeg kom under 90 kg.. Helt præcist 89,5 kg. Og ja, min BMI er jo så kommet under 30 - hvor fedt er det lige.. balloon.gif

Fedt! Hvor er det godt gået :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER