Solvej99

Er jeres begyndt at sove udenfor?

11 indlæg i dette emne

Jeg går og venter på en "altan"-barnevogn fra én af vores naboer, så Theo kan komme til at sove udenfor. Hvis jeg allerede havde fået barnevognen, så ville jeg have ladet ham sove ude allerede fra 2 uger gammel (SP's anbefaling).

Jeg har en fin ny Odder barnevogn, som vi bruger til når vi skal ud. De gange jeg har været ude at køre med den har han sovet virkelig godt og længe, så jeg glæder mig til han kan komme ud og sove på altanen :)

Er jeres begyndt at sove udenfor?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min SP sagde at hun måtte sove ude med det samme. Hun har sovet ude de sidste 3 dage og hun er en uge idag. Hun sover omkring 3-4 timer i barnevognen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min SP sagde at hun måtte sove ude med det samme. Hun har sovet ude de sidste 3 dage og hun er en uge idag. Hun sover omkring 3-4 timer i barnevognen!

Lækkert!

Der er da helt sikkert noget om det, når de siger at babyer sover bedst udenfor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ronja har kun sovet ude når vi har været ude og køre, men det kunne være jeg skulle begynde på det.

Ligger I dem ud inden de falder i søvn eller hvordan gør i?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter at have læst tråden her valgte jeg at gå en tur med Ronja i barnevognen og bagefter lade hende stå derude :) Hun sov da vi begyndte at gå og sov da jeg stillede hende så er spændt på hvor ked hun er når hun vågner.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lucas er 4 uger i dag og han har været uden for 3 gange..

Han sover rigtigt godt og længe i barnevogen, Men da han ikke siger noget når han vågner tager jeg ham med ind..

Nogle gange kan han ligge og kigge en 1 time inden han siger til a han er sulten. Og synes det er synd a han bare ligger der selv..

For så når han har spist lægger han sig bare til a sove igen og vi vil også gerne sidde og hygge og snakke med ham..

Så vi skal ud og have invisteret i babyalarmer med kamera så vi kan se ham..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Efter at have læst tråden her valgte jeg at gå en tur med Ronja i barnevognen og bagefter lade hende stå derude :) Hun sov da vi begyndte at gå og sov da jeg stillede hende så er spændt på hvor ked hun er når hun vågner.

Hvor længe sov hun så? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lucas er 4 uger i dag og han har været uden for 3 gange..

Han sover rigtigt godt og længe i barnevogen, Men da han ikke siger noget når han vågner tager jeg ham med ind..

Nogle gange kan han ligge og kigge en 1 time inden han siger til a han er sulten. Og synes det er synd a han bare ligger der selv..

For så når han har spist lægger han sig bare til a sove igen og vi vil også gerne sidde og hygge og snakke med ham..

Så vi skal ud og have invisteret i babyalarmer med kamera så vi kan se ham..

Ja, det er I da nok nødt til, når han ikke siger noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor længe sov hun så? :)

Hun sov kun 1 times tid efter jeg havde stillet hende. Hun var en smule ked men ikke så meget som jeg frygtede. Hun faldt til ro da jeg løftede liften op og den begyndte at bevæge sig :D

Hun vågnede ca. hver 2. time i går og ville have mad, så det var egentlig ok hun kun sov 1 time. Hun havde også sovet noget inden.

Vi stillede hende også ud lidt senere og der tog hun 1,5 times tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Samuel kommer ikke ud og stå før vi engang er flyttet, for vores altan tager rigtig meget sol ind. Og vi har ikke nogen gård eller noget at stille ham lidt beskyttet i desværre...men han sover fint, når vi går tur med vognen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Frederik sov udenfor fra den dag JM sagde han vejede 3 kilo :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER