Oprettet August 30, 2011 Hej... :) Så blev det min tur, til at melde mig til Jeres gruppe. Jeg hedder Sanne, bor i Slagelse sammen med min kæreste, vi har termin den 01-03-2012. Det er første gang vi skal have barn. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2011 Tillykke og velkommen tli :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2011 Velkommen til og TILLYKKE med de lykkelige omstændigheder :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2011 og tillykke med maven :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2011 hvor hyggeligt velkommen til og tillykke med :gravid Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2011 Stort tillykke med gaven i maven, og velkommen til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2011 Velkommen til :loveshower altid dejligt med nogle flere i gruppen. Sjovt at du bor i Slagelse, der er jeg født og opvokset, og arbejder der pt. så kommer der hver dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2011 tillykke og velkommen til :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites