Oprettet August 29, 2011 jeg få besked om jeg er blevet gravid denne gang ved insiminering den 15 aug.. havde test dag i dag men meget negativ test, og intet tegen på mens overhovedet? så gyno tilbød en blodprøve så den bliver taget i morgen, og få jo så derfor os besked om det er lykkes eller ej.. min mave fornemmelse siger mig jeg ikke er gravid men håber den tag fejl... er temmelig nervøs.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 29, 2011 Ej hvor spændene. Håber testen viste fejl. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2011 sidder her og venter på at blive stukket og er ved at skide i bukserne af skræk.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2011 Håber du får et hurtigt positivt svar. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2011 kan jo afsløre at det af røven til.... er græde færdig, orker snart ikke det her show mere... 5 år er gået nu og 2 iui forsøg og 2 SA...... puuhhhhhaaaaa.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2011 kan jo afsløre at det af røven til.... er græde færdig, orker snart ikke det her show mere... 5 år er gået nu og 2 iui forsøg og 2 SA...... puuhhhhhaaaaa.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2011 Øv det er jeg oprigtig ked af. Spurgte jo ikke for at gøre dig ked af det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 30, 2011 nej ved jeg godt, jeg skulle os bare ud med min bitter hed du ved :&... vi må krydse finger for os begge i næste forsøg... :)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 31, 2011 nej ved jeg godt, jeg skulle os bare ud med min bitter hed du ved :&... vi må krydse finger for os begge i næste forsøg... :)) [/quote Smiler det er helt okay, man håber jo rigtig meget at det lykkes hver gang. Vi kommer først igang med næste forsøg i næste cyklus, da jeg lige skal have en HSU her torsdag i næste uge. Del dette indlæg Link to post Share on other sites