Oprettet November 17, 2010 Så starter jeg op her... LIdt forsigtigt... har nemlig lige haft mistet min kreative Muse, men de sidste par dage har jeg fået syet bukser der skulle passe til de bluser jeg allerede havde fået lavet til mine nevøer..: bukserne er i Mørk letstribet dennim... Lommer og bluser er i Jersey... De har selv valgt motivet på stoffet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2010 :jul2: ihhh de er søde, jeg kan desværre ikke sy...... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2010 Hvor er du go! Det ville jeg gerne kunne! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 17, 2010 Det er da kanonflot! :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Tak for roserne piger :) Dejligt når andre kan lide det man laver :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 De er skisme da super flotte Trine :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 ihh hvor er det smart, jeg vil også lære at sy, måske man skulle invistere i en maskine og se om man kunne lære det :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Knagme ærgeligt du ikke er tante til mine børn så de kunne nyde godt af dine kreativiteter hehe! Hvor er det fine ting du laver :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Ja du måtte sørme også godt være tante her ^_^ Sejt! :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 18, 2010 Ih tak... Hvor er I søde alle sammen :jul2: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 26, 2010 Hvor er du god til at sy - det må jeg indrømme at jeg misunder dig lidt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 29, 2010 Hvor er du god til at sy - det må jeg indrømme at jeg misunder dig lidt Skal du ikke gøre søde... de er fyldt med fejl ;) Men det er vel en del af charmen ;) Men tak alligevel :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2010 Du er for sej til det der sødeste.. UANSET hvad du siger... :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2010 Fuck mand de er fede tager du imod bestilling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2010 Årh tak hvor er I søde :) Bestillinger på hvad???? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 6, 2010 På de maks fede bukser som du har lavet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2011 Ihh Trine, jeg elsker bare dine kreationer :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites