Guest

hvad laver i

9,983 indlæg i dette emne

Ligger på divaen og har ondt af sig selv og sin mave. Har seriøst :puke mindst 10 gange i dag. Elsker at være gravid pt ;)

Kan godt forstå, at du har ondt af dig selv ;) Jeg føler med dig :kiss

Del dette indlæg

Kan godt forstå, at du har ondt af dig selv ;) Jeg føler med dig :kiss

Jeg ved godt at sådan må jeg ikke skrive, og jeg er meget heldig alligevel :) Men jeg kan momentalt glemme det disse dage, når jeg skyller ud i toilettet for jeg ved ikke hvilken gang ;)

Og tak min kære :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har været på Dyrskue med resten af Sjælland, og nyder nu følelsen af træthed fordi man har været i solen og luften hele dagen...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved godt at sådan må jeg ikke skrive, og jeg er meget heldig alligevel :) Men jeg kan momentalt glemme det disse dage, når jeg skyller ud i toilettet for jeg ved ikke hvilken gang ;)

Og tak min kære :kiss

Selvfølgelig må du skrive det :kiss Selvom man er meget heldig, så er der stadig dage der er til, at lukke op og sk*de i og sådan er det! ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder og slapper af og GIDER IKKE glo på mere kage i dag, så :puke jeg mig. Og vil meget snart ligge min ind i min seng og hvile mine ømme plader ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er lige kommet hjem fra mine forældre :)

Har langt fra nået det jeg gerne ville, da min onkel og tante kom på uanmeldt besøg, så jeg valgte at aflaste min mor i forhold til madlavning mv. Så jeg har ikke fået læst det vilde i dag og jeg har ikke fået taget sol som jeg gerne ville.... Men det var rart at se min onkel og tante i dag...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er ved at komme mig over et større grineanfald over datteren som pludselig har lært 100 nye ord på 2 dage, hun kopiere ALT, selv lyden af den knirkende badeværelsesdør, som har været irritationsmomentet længe!! Nu knirker den ikke mere....Hahaha! :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er ved at komme mig over et større grineanfald over datteren som pludselig har lært 100 nye ord på 2 dage, hun kopiere ALT, selv lyden af den knirkende badeværelsesdør, som har været irritationsmomentet længe!! Nu knirker den ikke mere....Hahaha! :D

:lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

:lol

Hehe...skægt at manden først fik det lavet da han fik lyden i stereo :D faktisk har vi ikke flere pivende døre overhovedet!

Mon jeg kan lære hende at sige som en støvsuger? :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe...skægt at manden først fik det lavet da han fik lyden i stereo :D faktisk har vi ikke flere pivende døre overhovedet!

Mon jeg kan lære hende at sige som en støvsuger? :)

:lol :lolhit

De er yderst lærenemme de små :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

slapper af på sofaniseren og høre mads og monopolet

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder og slapper lidt af med Tilde i sofaen, inden hun skal sove :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

holder pause fra min eksamenslæsning, så nu ser jeg optages afsnit af Sex and the city

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige ligget og hygget på tæppe sammen med mand, unger og hund ude i haven :) Nu er grillen startet op, så skal til at lave grillspyd.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder helt palle alene hjemme... har lige smovse Chunchy monkey :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige tændt op i grillen og venter nu bare på at manden kommer hjem, så vi kan få grillet rib-eyes :mam

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har endelig sat mig i sofaen efter en lang, men hyggelig dag :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har endelig sat mig i sofaen efter en lang, men hyggelig dag :)

Hvor dejligt, at I har haft en hyggelig dag- så var al din stress ikke helt forgæves :) :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige smidt sig på sofaen, efter en hyggelig dag med havebesøg og underholdning til prinsessen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor dejligt, at I har haft en hyggelig dag- så var al din stress ikke helt forgæves :) :D

Nej det var den ikke :D Men er nu glad for, at den er overstået ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige plantet måsen i sofaen efter en hyggelig dag med fødselsdag og hygge i haven :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej det var den ikke :D Men er nu glad for, at den er overstået ;)

og jeg har så til min skræk opdaget, at hvis alle inviterede kommer til Isabella fodselsdag, bliver vi 21! Og det er vel at mærke KUN familie ;) håber dælme det bliver godt vejr- ellers kommer de til at fryse :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

og jeg har så til min skræk opdaget, at hvis alle inviterede kommer til Isabella fodselsdag, bliver vi 21! Og det er vel at mærke KUN familie ;) håber dælme det bliver godt vejr- ellers kommer de til at fryse :D

Vi skar ned på de inviterede, ellers skulle det gøres over flere dage :wacko Og det orkede ingen af os :huh

Men 21 er også en slat :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Spiser is IGEN... (B&J Chuncky MOnkey og Cartedor Texas Pecan)..

Om lidt vil jeg køre på kontoret...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Manden vil til at se boksning, så jeg tror at jeg vil tage Christian 4. med i seng :rolleyes

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER