Besvaret June 3, 2011 Ligger på divaen og har ondt af sig selv og sin mave. Har seriøst :puke mindst 10 gange i dag. Elsker at være gravid pt ;) Kan godt forstå, at du har ondt af dig selv ;) Jeg føler med dig :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2011 Kan godt forstå, at du har ondt af dig selv ;) Jeg føler med dig :kiss Jeg ved godt at sådan må jeg ikke skrive, og jeg er meget heldig alligevel :) Men jeg kan momentalt glemme det disse dage, når jeg skyller ud i toilettet for jeg ved ikke hvilken gang ;) Og tak min kære :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2011 Har været på Dyrskue med resten af Sjælland, og nyder nu følelsen af træthed fordi man har været i solen og luften hele dagen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2011 Jeg ved godt at sådan må jeg ikke skrive, og jeg er meget heldig alligevel :) Men jeg kan momentalt glemme det disse dage, når jeg skyller ud i toilettet for jeg ved ikke hvilken gang ;) Og tak min kære :kiss Selvfølgelig må du skrive det :kiss Selvom man er meget heldig, så er der stadig dage der er til, at lukke op og sk*de i og sådan er det! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2011 Sidder og slapper af og GIDER IKKE glo på mere kage i dag, så :puke jeg mig. Og vil meget snart ligge min ind i min seng og hvile mine ømme plader ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2011 Er lige kommet hjem fra mine forældre :) Har langt fra nået det jeg gerne ville, da min onkel og tante kom på uanmeldt besøg, så jeg valgte at aflaste min mor i forhold til madlavning mv. Så jeg har ikke fået læst det vilde i dag og jeg har ikke fået taget sol som jeg gerne ville.... Men det var rart at se min onkel og tante i dag... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2011 Er ved at komme mig over et større grineanfald over datteren som pludselig har lært 100 nye ord på 2 dage, hun kopiere ALT, selv lyden af den knirkende badeværelsesdør, som har været irritationsmomentet længe!! Nu knirker den ikke mere....Hahaha! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2011 Er ved at komme mig over et større grineanfald over datteren som pludselig har lært 100 nye ord på 2 dage, hun kopiere ALT, selv lyden af den knirkende badeværelsesdør, som har været irritationsmomentet længe!! Nu knirker den ikke mere....Hahaha! :D :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2011 :lol Hehe...skægt at manden først fik det lavet da han fik lyden i stereo :D faktisk har vi ikke flere pivende døre overhovedet! Mon jeg kan lære hende at sige som en støvsuger? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 3, 2011 Hehe...skægt at manden først fik det lavet da han fik lyden i stereo :D faktisk har vi ikke flere pivende døre overhovedet! Mon jeg kan lære hende at sige som en støvsuger? :) :lol :lolhit De er yderst lærenemme de små :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2011 slapper af på sofaniseren og høre mads og monopolet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2011 Sidder og slapper lidt af med Tilde i sofaen, inden hun skal sove :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2011 holder pause fra min eksamenslæsning, så nu ser jeg optages afsnit af Sex and the city Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2011 Har lige ligget og hygget på tæppe sammen med mand, unger og hund ude i haven :) Nu er grillen startet op, så skal til at lave grillspyd. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2011 Sidder helt palle alene hjemme... har lige smovse Chunchy monkey :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2011 Har lige tændt op i grillen og venter nu bare på at manden kommer hjem, så vi kan få grillet rib-eyes :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2011 Har endelig sat mig i sofaen efter en lang, men hyggelig dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2011 Har endelig sat mig i sofaen efter en lang, men hyggelig dag :) Hvor dejligt, at I har haft en hyggelig dag- så var al din stress ikke helt forgæves :) :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2011 Har lige smidt sig på sofaen, efter en hyggelig dag med havebesøg og underholdning til prinsessen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2011 Hvor dejligt, at I har haft en hyggelig dag- så var al din stress ikke helt forgæves :) :D Nej det var den ikke :D Men er nu glad for, at den er overstået ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2011 Har lige plantet måsen i sofaen efter en hyggelig dag med fødselsdag og hygge i haven :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2011 Nej det var den ikke :D Men er nu glad for, at den er overstået ;) og jeg har så til min skræk opdaget, at hvis alle inviterede kommer til Isabella fodselsdag, bliver vi 21! Og det er vel at mærke KUN familie ;) håber dælme det bliver godt vejr- ellers kommer de til at fryse :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2011 og jeg har så til min skræk opdaget, at hvis alle inviterede kommer til Isabella fodselsdag, bliver vi 21! Og det er vel at mærke KUN familie ;) håber dælme det bliver godt vejr- ellers kommer de til at fryse :D Vi skar ned på de inviterede, ellers skulle det gøres over flere dage :wacko Og det orkede ingen af os :huh Men 21 er også en slat :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2011 Spiser is IGEN... (B&J Chuncky MOnkey og Cartedor Texas Pecan).. Om lidt vil jeg køre på kontoret... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 4, 2011 Manden vil til at se boksning, så jeg tror at jeg vil tage Christian 4. med i seng :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites