Besvaret May 29, 2011 ;) SÅ langt er der jo heller ikke.. MEN hallooo sveske - det da ikke sås vært og vælge hvad du så skal..... SENGETID!!! :) Nej der er faktisk ikke ret langt ;) Kun når man er meget træt :D Tror også bare jeg tager "Grey´s hvide verden" med i seng og gætter på, at der går 5. min og så sooooooooveeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrr jeg :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2011 Nej der er faktisk ikke ret langt ;) Kun når man er meget træt :D Tror også bare jeg tager "Grey´s hvide verden" med i seng og gætter på, at der går 5. min og så sooooooooveeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrr jeg :zzz :kiss Sov godt sveske... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 29, 2011 :kiss Sov godt sveske... Tak og i lige måde, når du kommer dertil :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2011 Har lige været nede og sætte tre vaskemaskiner over... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2011 Planlægger hvad der skal nåes i dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2011 Fyret er gået i stykker så her er pænt koldt og ingen varmt vand..... Er ved at gå op i limningen her....:'( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2011 Er nervøs for eksamen i aften... :huug :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2011 Er nervøs for eksamen i aften... :huug :wacko Det skal nok gå :kram og :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2011 skal have taget mig sammen til at få læst op til min mundtlige historieeksamen på næste mandag... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2011 Keder mig på arbejdet og glæder mig over det er en kort uge med kun 3 arbejdsdage ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2011 Er i skole, men venter sådan set bare på at kl. bliver 14. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2011 Vil køre ud og købe fødselsdagsgave til Tilde :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2011 Venter på at kordegnen ringer og siger om vi kan blive gift i Vor Frue kirke eller ej... Har ventet i 2 timer og tyve minutter og burde få svar om senest 1 time og tre kvarter... Håbe-håbe-håbe! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2011 Venter på at kordegnen ringer og siger om vi kan blive gift i Vor Frue kirke eller ej... Har ventet i 2 timer og tyve minutter og burde få svar om senest 1 time og tre kvarter... Håbe-håbe-håbe! Krydser for dig ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2011 Krydser for dig ;) Tak :kiss: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2011 Havde fri halv 12 i dag, så er i gang med at vaske tøj og slappe af foran tv og computeren :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2011 Sidder og nyder duften af sommer :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2011 Venter på at kordegnen ringer og siger om vi kan blive gift i Vor Frue kirke eller ej... Har ventet i 2 timer og tyve minutter og burde få svar om senest 1 time og tre kvarter... Håbe-håbe-håbe! Har du fået svar? :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2011 Har du fået svar? :glad ja hvad svar har i fået, og hvad gør i med invitationerne??, hvis i skifter kirke? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2011 Skal til at smelte chokolade til mine popcakes :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2011 Er ved at varme pølsehorn som jeg skal spise her til frokost... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2011 Skriver klage til postdanmark. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2011 Danser en solskinsdans, så jeg ikke skal hente Tilde på cykel i regnvejr <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 31, 2011 Skal snart ned og have farvet vipper og bryn og rettet bryn :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites