Besvaret February 12, 2011 Det er bare top hygge :biglove Det er nemlig TOP hygge! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2011 Sidder lige nu med benene oppe - og slapper af med comp.. Veninden og hendes mand spiller WOW - og børnene sover... :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2011 jeg skulle havde været over ved Calla, men min bil skal til mekaniker pga udstødningen og den skal synes, så måtte desværre melde afbud. I stedet har jeg fået ryddet rigtig godt op i klæderen, og på vores gæsteværelse, så nu skal der bare tørres støv af og støvssuges, så kan statsforvaltningen bare komme Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2011 jeg skulle havde været over ved Calla, men min bil skal til mekaniker pga udstødningen og den skal synes, så måtte desværre melde afbud. I stedet har jeg fået ryddet rigtig godt op i klæderen, og på vores gæsteværelse, så nu skal der bare tørres støv af og støvssuges, så kan statsforvaltningen bare komme Ja, det er lidt øv :( Men det kan jo ske, så vi finder bare en anden dag :loveshower Magnus har alligevel været voldsomt pylret idag, han ligger med dobbeltsidig lungebetændelse OG halsbetændelse (strep a), så det var nok lidt held i uheld med bilen.. Men så havde du jo også lige chancen for at få ryddet op ^_^ Jeg gad godt jeg har lyst til at rejse mig fra sofaen idag, men giiiiider bare ikke.. Så idag er ungerne og mig, sofaløver :P Får da tegnet lidt, så det er hvad jeg laver lige nu.. Sidder i sofaen og ser film, mens jeg tegner OG skriver på BK :rolleyes :D :D Multitasking ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2011 Ja, det er lidt øv :( Men det kan jo ske, så vi finder bare en anden dag :loveshower Magnus har alligevel været voldsomt pylret idag, han ligger med dobbeltsidig lungebetændelse OG halsbetændelse (strep a), så det var nok lidt held i uheld med bilen.. Men så havde du jo også lige chancen for at få ryddet op ^_^ Jeg gad godt jeg har lyst til at rejse mig fra sofaen idag, men giiiiider bare ikke.. Så idag er ungerne og mig, sofaløver :P Får da tegnet lidt, så det er hvad jeg laver lige nu.. Sidder i sofaen og ser film, mens jeg tegner OG skriver på BK :rolleyes :D :D Multitasking ^_^ sådan har jeg haft det hele ugen, derfor var jeg nødt til at komme igang idag... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2011 sådan har jeg haft det hele ugen, derfor var jeg nødt til at komme igang idag... :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2011 er ved at sætte en masse bøger til salg på pensum.dk... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2011 Hygger med ungerne inden de skal i seng. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2011 Ser American idol :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2011 "Nørder" den med veninde og mand... eller ja de spiller WOW og jeg sidder og er kreativ ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2011 Ser American idol :glad Ved du hvornår det bliver genudsendt? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2011 Ved du hvornår det bliver genudsendt? Nope, ved slet ikke om de genudsender det, de har jo rykket det fra TV3 til 3 Puls :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2011 Nope, ved slet ikke om de genudsender det, de har jo rykket det fra TV3 til 3 Puls :) Så det derfor jeg ikke fik set det, tjekkede jo i dag om de sendte det på tv3, men det gjorde de ikke, så troede først det var i næste uge ;) ØV Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2011 Nåhja! Idols for pokker, tak for påmindelse! :) Nå men jeg ser Idols, Emilie sover forlængst, manden og Jonas sidder og spiller league of legends online mod hinanden...der kommer rigtig mange underlige kommentarer deromme fra! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2011 Nope, ved slet ikke om de genudsender det, de har jo rykket det fra TV3 til 3 Puls :) Øv har lige fået det tjekket, TV3 puls er ikke med i den kanalpakke vi har <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2011 vi ser kanal 4 og jeg sidder og kigger efter junosenge, nogle med et godt forslag til, hvor man kan finde sådan en i en udgave, som man selv skal sætte i stand, og som er billig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2011 vi ser kanal 4 og jeg sidder og kigger efter junosenge, nogle med et godt forslag til, hvor man kan finde sådan en i en udgave, som man selv skal sætte i stand, og som er billig Prøv den blå avis. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2011 Øv har lige fået det tjekket, TV3 puls er ikke med i den kanalpakke vi har <_< ØØØØØVVVV <_< Troede den fulgte med 3 og 3+ :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2011 Sidder og hygger sammen med Magnus. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2011 Har sovet længe i dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2011 Har været i Plantorama og købe mig fattig i foder :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2011 Sidder lige og kigger lidt her på BK, Magnus har lige får besøg af naboen pigen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2011 Har lige pyntet kage. Skal nu til at gøre rent. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2011 Er lige kommet hjem fra mødregruppe <3 så dejligt at være sammen med dem alle igen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 13, 2011 yder lige lidt krisehjælp til en veninde, hvis mand er underlig Del dette indlæg Link to post Share on other sites