Besvaret January 27, 2011 Prøver på at få lettet bagdelen og komme afsted med ungerne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Jeg sidder og ser Go' Morgen Danmark Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Sidder syg hængende op af min reol og kigger BK og spiller CSI.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Er til historieundrvisning på seminariet (5 lektioner) :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 - Jeg venter på, at manden i ovnen bliver færdig :mam Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 - Jeg venter på, at manden i ovnen bliver færdig :mam ej vel ikke manden :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 ej vel ikke manden :lolhit Neeeeeeeeeeeeej! :haha Åh, det sker, når det går stærkt på tasterne. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Sidder syg hængende op af min reol og kigger BK og spiller CSI.. Åååh det da hyggeligt med CSI og chat :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Åååh det da hyggeligt med CSI og chat :P Jaaa MEGET... :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Ser huset på Christianshavn :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 jeg sidder og ser the hills Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Gør klar til, at hente Tilde :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 - Jeg venter på, at manden i ovnen bliver færdig :mam Åhhh... dagens grin :haha :lol :lolhit HAHAHAHAHA :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 har lige hentet brænde ind, og tudet for vrikkede om på min forstuet ankel. AV AV AV Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 har lige hentet brænde ind, og tudet for vrikkede om på min forstuet ankel. AV AV AV Jamen kære ven da :( Du er da vist ikke helt stabilt gående i tiden :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Åhhh... dagens grin :haha :lol :lolhit HAHAHAHAHA :D :lolhit :lolhit :lolhit :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Er lige kommet hjem efter at have hentet ungerne og en hel dag i legestue. Sidder og slapper af inden aftensmaden skal laves. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 hopper og danser, eller forsøger på det med min forstuvet ankel... Jeg har fået den ønsket praktikplads Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 hopper og danser, eller forsøger på det med min forstuvet ankel... Jeg har fået den ønsket praktikplads Tillykke søde!!!! Hvor fedt!!! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Tillykke søde!!!! Hvor fedt!!! :glad taaaaak, jeg er også super glad, for lidt over halvdelen af klassen ønskede at komme til hammel, og der var kun 8 pladser, så derfor var jeg så nervøs for, om jeg nu fik lov. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 hopper og danser, eller forsøger på det med min forstuvet ankel... Jeg har fået den ønsket praktikplads Ejjj så FIK du en af de gode pladser.... Skønt for dig!! :kram2 :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Ejjj så FIK du en af de gode pladser.... Skønt for dig!! :kram2 :glad jaaaah jeg blev en af de heldige. Jeg havde ikke troet på den, for jeg plejer ikke at være en af de heldige, og så fordi de havde sagt, at der blev først og fremmeste taget hensyn til dem med børn, og sådan en er jeg jo ikke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 hopper og danser, eller forsøger på det med min forstuvet ankel... Jeg har fået den ønsket praktikplads Tillykke hvor skønt :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 hopper og danser, eller forsøger på det med min forstuvet ankel... Jeg har fået den ønsket praktikplads Tillykke :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 27, 2011 Tillykke hvor skønt :glad Tillykke :glad tak begge to :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites