Besvaret January 20, 2012 Kører over Storebælt. Skal på forlænget weekend i Sønderjylland :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2012 Forsøger at overtale gode venner til at tage med på Bones i Flensborg :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2012 Har lige skåret de farvede fritter ud til dagens mad :) klar til ovnen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2012 slapper af på sofaen og ser venner Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2012 jeg har gang i aftensmaden og skriver nu videre på min opgave Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2012 Er på vej ud og hente burger King mad... Med min dejlige mand de kom hjem med blomster <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2012 Er på vej ud og hente burger King mad... Med min dejlige mand de kom hjem med blomster <3 Kan H ikke lære L det der med blomster? ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2012 Kan H ikke lære L det der med blomster? ;) Jo hvis L lærer H det med at holde fri og bestille weekend ophold ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2012 De må opdrage lidt på hinanden så ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2012 Er træt, men skal snart med lillebroren og smuksakken hjem og besøge min moster og onkel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2012 Flyder lige på sofaen og slapper af Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2012 Er ved at varme rester fra igår :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2012 Jeg ser fjernsyn fra da far var dreng på Ramasjang Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2012 Ser Disney sjov m. Maliva Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2012 Har lige bestilt sommerferie :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2012 Har lige bestilt sommerferie :) Hvorhen i år og hvornår? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2012 Hvorhen i år og hvornår? :) Turen går endnu engang til jesperhus, dog i hytte denne gang ;) Og den sidste uge i juni :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2012 Turen går endnu engang til jesperhus, dog i hytte denne gang ;) Og den sidste uge i juni :) Haha hvor sjovt. Vi kigger på samme uge :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2012 ligger i sengen og ser Pigen Holly. Burde ligge mig til at sove, jeg skal på job imorgen kl 7... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2012 Turen går endnu engang til jesperhus, dog i hytte denne gang ;) Og den sidste uge i juni :) Er det godt deroppe jeg har nemlig kun været der i mine vilde år, med noget stævne, heste, druk og ballade men aldrig som familie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2012 ligger i sengen og ser Pigen Holly. Burde ligge mig til at sove, jeg skal på job imorgen kl 7... Sov godt når du kommer til det, jeg burde også i kassen :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 20, 2012 Sidder og er mulet over jeg ikke gil i seng for en time siden :whistling Og nu gider jeg ikke :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites