Besvaret January 11, 2012 Sidder foran computeren, overvejer at hænge det færdige vasketøj til tørre. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Har lige tegnet en sundhedsforsikring ved Tryg, og føler mig meget gammel ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Har været i centeret og ordne et par små ting.... og skrevet en klage til kommunen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Vil hente Tilde inde hos naboen, så vi kan få noget aftensmad :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Planlægger mandens 30 års fødselsdag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Skriver eksamens oplæg, mens jeg har Isaac i bad :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Planlægger mandens 30 års fødselsdag :) Hyggeligt :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Hyggeligt :balloon JAAAA :) det er først til august... men skal jo være sikre på folk ikke når og bestiller ferie ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Er blevet frisk igen, men skal da have set de sidste 4 afsnit af matador. Så jeg ser matador :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Jeg ligger på sofaen med hovedpine og er også ved at blive idiot over, den "båndoptager" jeg fik på i dag <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Er utrolig bekymret - Skal lade være at læse om alle dem som mister i løbet af graviditeten.. :( Puha, er nervøs nu... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Er utrolig bekymret - Skal lade være at læse om alle dem som mister i løbet af graviditeten.. :( Puha, er nervøs nu... Ja det er selvpineri, at læse de tråde når man er gravid :( Men du har næsten lige set spir og alt er i skønneste orden :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Ja det er selvpineri, at læse de tråde når man er gravid :( Men du har næsten lige set spir og alt er i skønneste orden :loveshower Ja, puha.. Må bare lade være at tænke mere på det de næste tre dage!! (Som OM!) <_< Ej, jeg tror jeg er begyndt at mærke h*n.. Så den skal være frisk derinde!! :loveshower DET ER DEN BARE BASTA! og den kan lige så godt lære at gøre som der bliver sagt :P Nu laver kæresten mad (HOTDOGS) og jeg dovner den i VILDSKAB, med computer og tv :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Har klaret eksamensoplægget, så nu skal det bare kopieres i tre eksemplar og så pakkes til aflevering i morgen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Har fundet det jeg gerne vil lave efter barsel, så jeg skal ringe i morgen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Er ved at spise aftensmad for anden gang idag, og håber inderligt bare at det bliver nede i maven denne gang.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Har fundet det jeg gerne vil lave efter barsel, så jeg skal ringe i morgen :D Fortæl!? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Spiser vindruer og bananer :D GUF.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 slapper af efter at havde været over ved vores kammerat med en bamse til deres søn og en flaske vin, som tak for alle de ting, som vi har fået af dem :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Ligger og halvsover på sofaen :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Fortæl!? Vuc flex. Jeg elsker skoleopgaver og hjemmeopgaver. Jeg dur bare ikke til almindelig skolegang. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Vuc flex. Jeg elsker skoleopgaver og hjemmeopgaver. Jeg dur bare ikke til almindelig skolegang. Det var da fornuftigt :) jeg har selv læst religion og latin på Flex :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Det var da fornuftigt :) jeg har selv læst religion og latin på Flex :) Lige præcis! :) skal lige ringe og hører nærmere med nogle detaljer imorgen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Græder.. :( Maliva er bestemt ikke i det gode puttehjørne i dag. Hun græder og græder uanset hvad vi prøver :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 11, 2012 Vuc flex. Jeg elsker skoleopgaver og hjemmeopgaver. Jeg dur bare ikke til almindelig skolegang. Hmm det var ellers en god ide ;) Måske jeg selv skal undersøge det nærmere :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites