Besvaret January 8, 2012 Har en svær samtale med M over msn :unsure Håber ikke det er noget alvorligt :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2012 Håber ikke det er noget alvorligt :kram2 tak, det er det desværre :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2012 tak, det er det desværre :blink :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2012 tak, det er det desværre :blink :( :kram2 :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2012 tak, det er det desværre :blink :kram :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2012 Jeg sidder og sortere alt det børnetøj, som vi også har arvet. Hvor meget af det der er stort nok til trolden og hvad der skal videre til Stinnamusen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2012 Jeg sidder og sortere alt det børnetøj, som vi også har arvet. Hvor meget af det der er stort nok til trolden og hvad der skal videre til Stinnamusen Hvor du skøn.... :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2012 Sidder og venter og venter på billeder bliver uploadet på nettet, så de kan blive fremkaldt af lille manden :loveshower Men sikke laaaaang tid det tager, det er kun 99 billeder - kunne tage mig en lang lur i mellem tiden ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2012 Jeg sidder og sortere alt det børnetøj, som vi også har arvet. Hvor meget af det der er stort nok til trolden og hvad der skal videre til Stinnamusen Sorry stinna, men ud af en maskinefuld var der kun 3 stykker til dig. Men sidst var så også en helt kasse fuld :) som jeg har stående til dig i kælderen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2012 Sorry stinna, men ud af en maskinefuld var der kun 3 stykker til dig. Men sidst var så også en helt kasse fuld :) som jeg har stående til dig i kælderen Du er altså skør.... ;) Jeg har lige sorteret i noget af det jeg har købt.. og har nogle kæmpe stakke jeg i morgen skal have sat til salg... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2012 Du er altså skør.... ;) Jeg har lige sorteret i noget af det jeg har købt.. og har nogle kæmpe stakke jeg i morgen skal have sat til salg... ej hvorfor vil du sælge ud?? og husk alt det gode over str. 80 er forbeholdt salg til mig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2012 ej hvorfor vil du sælge ud?? og husk alt det gode over str. 80 er forbeholdt salg til mig :) Jamen købte en masse sække af søde Vinnus.... Meeen der er liiidt for meget lyserødt til mig ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2012 tak, det er det desværre :blink :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2012 Spiser slik :loveshower Og ser Criminal minds... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2012 Jeg sidder og sortere alt det børnetøj, som vi også har arvet. Hvor meget af det der er stort nok til trolden og hvad der skal videre til Stinnamusen Du må da os gerne tænke lidt på mig ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2012 Du må da os gerne tænke lidt på mig ;) altså hvis Stinna ikke vil have alt for meget lyserrødt, så skal i måske dele det i den kasse, som jeg har stående, for der er kun pigetøj i, og det meste er lyserrød og meget piget :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2012 Spiser slik :loveshower Og ser Criminal minds... Uhmmmmm slik :mam :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2012 Har en svær samtale med M over msn :unsure Er du ok Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2012 Uhmmmmm slik :mam :D Uhhhmmm jeg har så meget lyst til popcorn :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2012 altså hvis Stinna ikke vil have alt for meget lyserrødt, så skal i måske dele det i den kasse, som jeg har stående, for der er kun pigetøj i, og det meste er lyserrød og meget piget :) Jeg elsker BK :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2012 Uhhhmmm jeg har så meget lyst til popcorn :whistling Det kunne jeg også sagens spise :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2012 Keder mig lidt, men ser frem til at have fri i morgen :loveshower Der skal jeg lave - ingenting - og bare hygge mig.. Ej, skal dog et smut til lægen :) Men ellers intet.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2012 Er du ok Hvor er du sød at tænke på mig :kram2 men for at være ærlig, så ved jeg det ikke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 8, 2012 Hvor er du sød at tænke på mig :kram2 men for at være ærlig, så ved jeg det ikke Øv det lyder bare slet ikke rart :( :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites