Besvaret January 4, 2012 Skriver det aller sidste på eksamensopgaven til i morgen :yiepie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2012 Skriver det aller sidste på eksamensopgaven til i morgen :yiepie <3 !! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2012 Fin pudser min mors brochure.... og har lige set "Rottefælden" på Tv Charlie.. sjovt og se det på tv når man har set det live... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2012 Jeg er done!!!! Absolut done med psykologi eksamen! Nu skal den bare printes og i mapper Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2012 Jeg er done!!!! Absolut done med psykologi eksamen! Nu skal den bare printes og i mapper S E J E!! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2012 S E J E!! :) Tak!! Så lækkert at have det klart Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 4, 2012 Tak!! Så lækkert at have det klart Ihh er det ikke snart den 28????? ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2012 Ligger og snøvler lidt efter at et glas af uranserlige årsager, faldt ned på min næse og sloges i stykker. Av for den. Vågnede med et hyl, ikke mindre da der var blod ud af næsen. Har meget nemt ved næseblod. Nu har jeg så et styks næse, der er hævet og gør temmelig ondt. Hvorfor sker den slags også altid for mig?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2012 Ligger og snøvler lidt efter at et glas af uranserlige årsager, faldt ned på min næse og sloges i stykker. Av for den. Vågnede med et hyl, ikke mindre da der var blod ud af næsen. Har meget nemt ved næseblod. Nu har jeg så et styks næse, der er hævet og gør temmelig ondt. Hvorfor sker den slags også altid for mig?? Du er da vist en kende uheldig :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2012 Ihh er det ikke snart den 28????? ;) Det er det lige om lidt :) skal bare lige have overstået to eksamner mere Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2012 Er på vej på job :( i silende regnvejr!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2012 Er på vej på job :( i silende regnvejr!! Er på vej til skole, i ja det samme vejr Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2012 Spiser kiks... efter have tilbragt første 1½ time med hovedet i wc'et Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2012 Ser frem til kl bliver 11.00 for der skal jeg scannes. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2012 Skal til at gøre lille manden klar til vi skal ud og handle lidt - i det forfærdelige regnvejr <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2012 skal til og se sporløs :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2012 Ser ultimatum på tv2 Det samme her Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2012 Ser csi, og bagefter kommer der What Woman Wants.. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2012 Det samme her Også her :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2012 Ser CSI.. og har besøg af lækkermåsen og hans mor... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2012 Vil ligge mig på sofaen og se Korrespondenterne. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 5, 2012 Er på vej i seng. Vækkeuret ringer alt for tidligt i morgen :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites