Besvaret December 29, 2011 Har sovet læææænge efter min dejlige kollega foreslog, at jeg holdt fri i dag :) Burde rydde op og pille julepynt ned, men gider ikke :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2011 HOV HOV HOV unge dame... <_< Har aldrig ordentlig tid til at komme igang med det... Så nu er jeg ved at sætte en masse blade/magasiner til salg - så her bliver plads! Tihi :P Hvad er det for nogle blade? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2011 Overvejer hvad jeg skal købe til mig selv, som julegave fra mine forældre - fik 300 kroner, som jeg ikke synes skal ind i det daglige budget Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2011 Overvejer hvad jeg skal købe til mig selv, som julegave fra mine forældre - fik 300 kroner, som jeg ikke synes skal ind i det daglige budget Jeg havde købt en lækker creme :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2011 Ser Robin hood med Theo :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2011 Jeg havde købt en lækker creme :7himmel DEt kunne man, men jeg vil hellere have noget andet som kan minde mig om hvad det er jeg har fået Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2011 Tihi :P Hvad er det for nogle blade? Alt muligt.... Opretter en salgs tråd senere ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2011 Alt muligt.... Opretter en salgs tråd senere ;) Okay ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2011 Har lige pillet julepynten ned, passet min niece så sidder lige nu og tager en slapper - men byrde faktisk komme igang med rengøringen :whistling Mie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2011 Har lige lagt essie's Aruba blue - på neglene... så er de da lidt pæne til lørdag ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2011 venter på ham der skal komme og aflæse vand og el, han skulle komme mellem 8.30 og 11 :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2011 Er sammen med vores bedste venner. Ungerne leger på værelset, mændene spiller playstation og min veninde og jeg laver indkøbsseddel til nytårsaften :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2011 Har lige forkælet mig selv med en ansigtsmaske - Ole Henriksen micro/mini-peeling system. SKØNT :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2011 Har lige set Dirch-filmen.. Er skuffet, nok fordi jeg bare havde hørt SÅ meget fantastisk om den... Burde fjerne julepynt og gøre rent, da jeg skal arbejde de næste to dage så får ikke tid til noget før vi får gæster nytårsaften. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2011 Har lige set Dirch-filmen.. Er skuffet, nok fordi jeg bare havde hørt SÅ meget fantastisk om den... Burde fjerne julepynt og gøre rent, da jeg skal arbejde de næste to dage så får ikke tid til noget før vi får gæster nytårsaften. Øv :( Manden min har lige købt den i dag, så håber vi skal se den i aften... Må prøve at skrue forventningerne ned... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2011 Har lige set Dirch-filmen.. Er skuffet, nok fordi jeg bare havde hørt SÅ meget fantastisk om den... jeg havde det på samme måde! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2011 jeg havde det på samme måde! Øv, vi skal se den nytårsaften Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2011 kan endelig slappe af. Har jobbet til Kl 13, og kom hjem til at manden var taget til fodbold uden at forberede at vi fik nye senge idag. Så skulle lige pille den 3/4 sengestativ med himmel ned, og madressen ind på vores gæsteværelse, som lige skulle tømmes inden, og så modtage 2 nye senge undervejs... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2011 overvejer at slukke telefonen, og først tænde igen om 14 dage, er ved at være pænt træt af dagelige smser fra utålmodeige bedsteforældre og resten af familien som spørger om lillepigen er kommet til verden. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2011 Er der nogle der ved hvornår babysams udsalg slutter?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2011 Tog en lur, og da jeg vågnede havde kæresten taget halvdelen af julepynten ned.. Han er simpelthen dejlig - Han har også gjort rent :loveshower Så nu er vi næsten klar til nytårsaften hvor vi får gæster :) Glæder mig til at skulle lave en masse forskellige alkohol-frie drinks til mig selv :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 29, 2011 Indtager snart sofaen og skal se 'Benjamin buttons' :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites