Guest

hvad laver i

9,983 indlæg i dette emne

Åh stakkel - Isaac er helt modsat. Han er bestemt ikke meget for fremmede, hverken mennesker eller kendte figurer

Hun er normalt også MEGET genert og vil ikke i nærheden af fremmede. Men efter vi var i Jesperhus, i sommers og mødte Hugo og Rita, er figurer ikke så farlige mere ;) Jeg skulle dog gå med hende derop :D

Del dette indlæg

Flader ud på sofaen

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hun er normalt også MEGET genert og vil ikke i nærheden af fremmede. Men efter vi var i Jesperhus, i sommers og mødte Hugo og Rita, er figurer ikke så farlige mere ;) Jeg skulle dog gå med hende derop :D

Det vil Isaac ikke engang

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er ved at lave lasange og manden ser håndbold... Goooooo Danmark

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ser håndbold

Del dette indlæg

Annonce ♥

venter på aftensmaden er færdig og hepper på DK

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Ser City-Arsenal :)

Det gør jeg så også :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Skal snart til at putte sønnen og derefter have lavet kaffe og læst mere psykologi

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ser håndbold :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Opdaterer min tråd på bryllupsklar, læser psykologi, drikker kaffe og planlægger de kommende dage

Del dette indlæg

Annonce ♥

Overvejer om jeg skal gå i seng eller se water for elephants :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Overvejer om jeg skal gå i seng eller se water for elephants :)

Kommer vel an på dit program i morgen?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kommer vel an på dit program i morgen?

Jeg har ingen planer i morgen ;) Jeg er bare rigtig træt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ingen planer i morgen ;) Jeg er bare rigtig træt :)

Så synes jeg du skal finde din seng - eller endnu bedre læse et par tekster i psykologi for mig til i morgen :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er lige kommet hjem fra hygge bytte-julegaver-aften... Og mandens pap søster var NOGET ked af hun ikke skulle pakke gaver op idag... LOL

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så synes jeg du skal finde din seng - eller endnu bedre læse et par tekster i psykologi for mig til i morgen :whistling

Hvis ikke jeg boede så langt væk, kom jeg gerne og hjalp dig ;) Syntes det lyder rigtig spændende ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis ikke jeg boede så langt væk, kom jeg gerne og hjalp dig ;) Syntes det lyder rigtig spændende ;)

Du må bare flytte tættere på, det ville jeg virkelig nyde :loveshower Ej, det bliver jo nok mig der kommer tættere på :)

Og det er spændende, synes bare jeg er så ophængt for tiden med julen, nytår, fødselsdag, eksamner :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du må bare flytte tættere på, det ville jeg virkelig nyde :loveshower Ej, det bliver jo nok mig der kommer tættere på :)

Og det er spændende, synes bare jeg er så ophængt for tiden med julen, nytår, fødselsdag, eksamner :unsure

Jeg ville bestemt ikke have noget imod, at skulle bo i Århus igen, men syntes det lyder som en bedre ide, at du kommer tættere på :D :loveshower

Ja det må være hårdt med det hele lige oveni hinanden :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

HEEEEY! Christina flytter INGEN steder... vi vil laaaangt hellere have dig tættere på <3

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har spist for meget sukker.. Så kan slet ikke sove :sandie

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har spist for meget sukker.. Så kan slet ikke sove :sandie

Jeg har gennemsøgt huset for noget sødt, men vi har selvfølgelig intet <_< Nu er jeg vidst bare blevet overtræt og kan ikke falde i søvn :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

HEEEEY! Christina flytter INGEN steder... vi vil laaaangt hellere have dig tættere på <3

Det er der også gode chancer for - overvejer alt fra Kolding og ned, til job når jeg er færdig.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har gennemsøgt huset for noget sødt, men vi har selvfølgelig intet <_< Nu er jeg vidst bare blevet overtræt og kan ikke falde i søvn :D

Jeg har et næsten fuldt skab, så det er du velkommen til at rydde lidt op i :)

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER