Besvaret September 17, 2011 Er i seng igen pga skide pluk veer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2011 Venter på manden bliver færdig så vi kan komme ud i verden. Har bestemt at han skal give brunch :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2011 Venter på manden bliver færdig så vi kan komme ud i verden. Har bestemt at han skal give brunch :) Kommer du så i aften? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2011 Skal ud og handle om lidt, så manden og datteren også kan få aftensmad :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2011 Skal ud og handle om lidt, så manden og datteren også kan få aftensmad :D Hehe :) glæder mig til at se dig senere Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2011 Er lykkelig :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2011 Kommer du så i aften? Nej desværre. Manden skal i byen og jeg har ingen barnepige :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2011 Flader ud på sofaen, mens børnene ser Oline Tv med nørderne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2011 Glor på Lulle laver noget :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2011 Skal lige hvae lidt frokost og så går turen snart mod Jylland :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2011 Sidder og prøver på at tage mig sammen til at lave aftensmad :rolleyes Har snot i hele hovedet, og er totalt ugidelig.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2011 Sidder og ammer og prøver at overbevise mig selv om at jeg skal sortere vasketøj når lillepigen er færdig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2011 Sidder og ærgrer mig over at jeg ikke er med til mamma-møde :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2011 Har lige lavet Bertram's nye værelse, nu sidder jeg og slapper af og venter på manden min henter noget sushi nede i byen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2011 Har lige puttet Emilie :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2011 Skal snart have puttet unger, medmindre jeg kan overtale min mand til det. Han er lige kommet hjem fra arbejde. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2011 Sidder og ærgrer mig over at jeg ikke er med til mamma-møde :( Også meget ærgeligt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2011 Har lige snakket i tlf med min meget berusede mand som lige ville fortælle mig at han elskede mig :) Han bliver virkelig sjov at have med til fødselsdag i morgen :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2011 Har lige snakket i tlf med min meget berusede mand som lige ville fortælle mig at han elskede mig :) Han bliver virkelig sjov at have med til fødselsdag i morgen :whistling :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2011 Har endelig sat mig til rette i lænestolen efter en aktiv dag... Startede dagen med at bage 2 slag cupcakes.. så kom veninden og præsenterede os for sin kæreste :) Da de var taget hjem kom anden veninde og hendes søn - mens jeg forberedte cheesecake, broccolisalat, forret og meget andet mad. Ved 18 tiden kom mandens søster og hendes forlovede - og de er næsten lige kørt.... DEJLIG dag! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 17, 2011 Sidder og ærgrer mig over at jeg ikke er med til mamma-møde :( Vi savnede dig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret September 18, 2011 Jeg skal til at tage opvasken, så den er væk når Isaac kommer hjem. Og så har hans far lovet at hjælpe med at hente en ny autostol til smuksakken :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites