Besvaret August 20, 2011 Forsøger at overbevise Emilie om at hun skal sove... Tror nok det var en dårlig idé med en middagslur :huh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 20, 2011 Nyder at ungerne allerede på nuværende tidspunkt har sovet i over 1 time :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 20, 2011 Venter på manden beslutter hvilken film vi skal se, det er hans tur til at bestemme :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 20, 2011 har lige gjort en film klar, og venter nu bare på at manden kommer hjem fra tanken med noget guf Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 20, 2011 Har endelig fået Emilie til at sove :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2011 Er ved at gøre klar til 2 timers Zumba... Jeg dør :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2011 Står i kø ved 4D biografen i Legoland :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2011 Nyder min datter efter at være væk fra hende ET HELT DØGN!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2011 Vil gå i bad og så køre ud til mine forældre og hente Tilde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2011 Lægger under tæppet og plejer min forkølelse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2011 Ligger på sofaen med 3. Dags nivende plukveer.. føler mig som et stort blåt mærke, såååk.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2011 Holder en kort kaffepause fra oprydningen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2011 Lægger under tæppet og plejer min forkølelse God bedring! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2011 Ligger på sofaen med 3. Dags nivende plukveer.. føler mig som et stort blåt mærke, såååk.. Hvornår har du termin? Kan ikke se din signatur fra Tlf. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2011 Hvornår har du termin? Kan ikke se din signatur fra Tlf. ;) D. 4. september. er 38+0 i dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2011 D. 4. september. er 38+0 i dag :) Det er jo snart, du kan se en ende på dine gener og ligge med en skøn lille nyfødt i armene. :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2011 Det er jo snart, du kan se en ende på dine gener og ligge med en skøn lille nyfødt i armene. :kram Lige præcis. GLÆDER mig til det er overstået! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2011 Nyder min egen sofa, uden at alt bliver kommenteret Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2011 Nyder min egen sofa, uden at alt bliver kommenteret ???? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2011 Vi er hjemme igen, er på vej i bad med drengene :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2011 ???? Har haft en rigtig træls weekend, min mor har hakket på mig hele tiden Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2011 Vi er hjemme igen, er på vej i bad med drengene :) Lyder rigtig hyggeligt. Jeg skal også have smuksakken i bad :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2011 Har haft en rigtig træls weekend, min mor har hakket på mig hele tiden Øv hvor træls :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2011 Ser postmand Per sammen med Tilde, inden hun skal puttes :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2011 Øv hvor træls :kram2 Meget trælst og tak. Del dette indlæg Link to post Share on other sites