Besvaret August 14, 2011 Nej, hvor ubehageligt! Er det de store husedderkopper? Det har næsten med garanti været en hun med sin mage. De store tragtspindere holder gerne til i hjørner.., Håber du kan få sovet - føler med dig! :kram Ej føj det håber jeg godt nok ikke :puke Men ja er ret sikker på, at det var sådan en... Tror lige, at jeg skal rundt i alle hjørner i morgen og kigge efter spind og beboere... Tak :kram Jeg tvinger manden til at gå med i seng om lidt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2011 Sidder med fødderne oppe og håber på, at jeg ikke støder på flere frøer :wacko Og som en bonus fandt jeg en stor sort edderkop, i det hjørne, frøen valgte at gemme sig i :puke Arddd!!! :puke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2011 Arddd!!! :puke Ja og i morgen bliver ALLE edderkopper uddryddet og den frø familie SKAL bare findes og fjernes :puke Troede den var flyttet, for de bor ikke under skraldespanden mere, men manden så dem så hoppe væk fra Tildes legehus, da han slog græs... Så de er da bare flyttet om i haven <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2011 Ja og i morgen bliver ALLE edderkopper uddryddet og den frø familie SKAL bare findes og fjernes :puke Troede den var flyttet, for de bor ikke under skraldespanden mere, men manden så dem så hoppe væk fra Tildes legehus, da han slog græs... Så de er da bare flyttet om i haven <_< Bor I på landet? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2011 Bor I på landet? Nej det gør vi ikke engang... Men vi bor lige op af et vildt hegn, så her er et rigt dyreliv... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2011 Nej det gør vi ikke engang... Men vi bor lige op af et vildt hegn, så her er et rigt dyreliv... Øv, altså! Sov godt - og god jagt i morgen! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2011 Morgenhygger med Emilie :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2011 Sidder og morgenhygger med manden - han bliver hjemme ved mig i dag for at holde et lille øje på mig. Min mor skal (måske) opereres i dag, så nerverne er ude på tøjet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2011 sidder i vores klasselokale og snakker om praktik mens vi venter på, at undervisningen skal starte her kl 8.15 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2011 Sidder og ser på, hvordan mine fødder hæver mere og mere indenfor nul komma niks :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2011 Har afleveret Emilie og handlet ind til hele ugen. Nu sidder jeg med en kop kaffe og godmorgen dk :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2011 Er ved at være klar til at tage på arbejde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2011 Jeg har taget backup af de seneste billeder af min datter og opdateret min mor-tråd her på BK. Skal have hængt vasketøj op som det næste. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2011 ser tv og skal til møde i jobcentret her om en god times tid.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2011 Øv, altså! Sov godt - og god jagt i morgen! :kram2 Tak :kram2 Fik manden til at gå med ind i seng, så var det ikke så slemt :D I dag kan jeg selvfølgelig ikke finde frøerne <_< Men har da fundet en edderkopperede oppe under et skab :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2011 Sidder helt stille og håber på, at hovedpinen så ikke kan finde mig :D Men den er desværre på vej <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2011 Sidder helt stille og håber på, at hovedpinen så ikke kan finde mig :D Men den er desværre på vej <_< :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2011 Er ved at bage boller - har den sidste plade i ovnen nu :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2011 :kram2 :kram2 Tak :kram2 Hovedpinen er heldigvis ikke så slem ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2011 Har smidt mig i sofaen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2011 Vil til at kniple videre på mit julehjerte :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2011 Sidder på terassen og drikker kaffe :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2011 Ligger under dynen, fryser helt vildt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 15, 2011 Ligger under dynen, fryser helt vildt Ved at blive syg? Del dette indlæg Link to post Share on other sites