Besvaret August 13, 2011 Laver mad og glæder mig over manden har fået job efter 1,5 år på dagpenge :glad Stort tillykke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2011 Vil snart køre på arbejde <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2011 Vil snart køre på arbejde <_< Ditto :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2011 skal til og op til mine forældre - vi skal i Fårup sommerland :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2011 Sidder og hygger i sofaen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2011 Lige vågnet. Og kan ikke høre andre i huset Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2011 Ligger i sengen og læser. Theo er på tur med bedste og max spiller computer :) også saaavner jeg min mand :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2011 Syer. Kan mærke lysten til at sy er kommet tilbage, så det er med at udnytte det ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2011 Slapper af på sofaen og nyder roen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2011 Er i friheden med hele svigerfamilien :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2011 Sidder og er meget seriøs til møde ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2011 Skal snart lave aftensmad. Børnene klæder sig ud på værelset sammen med en kammerat. Farmand er på arbejde. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2011 Er igang med at bage pitabrød :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2011 Sidder helt alene og drikker et glas rødvin og føler mig meget voksen :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2011 Ligger på mine forældres sofa og lytter til Jesper og min stedfar der øver og brokker sig over, at jeg ikke er oppe og synge kor, men jeg er træt, har halsbrand, ondt i blære og underliv pga. slag og spark og så venter jeg på at maden færdig. Desuden ligger jeg også og er lidt bekymret for min mor - hun har så ondt i dag og det er hårdt at se på :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2011 Jeg har lige puttet overtrætte drengebørn, og spiser nu chokolade :whistling :whistling :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2011 Ligger på sofaen med manden og ser fodbold :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2011 holder lige pause i flytteriet :) (og har fødselsdag) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2011 holder lige pause i flytteriet :) (og har fødselsdag) Rigtig mange gange tillykke med fødselsdagen :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2011 Er endnu engang gået i seng med hovedpine <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 14, 2011 Rigtig mange gange tillykke med fødselsdagen :glad mange mange tak :) Er endnu engang gået i seng med hovedpine <_< migea rapid er guld værd, rigtig god bedring :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites