Besvaret August 7, 2011 Har set "Sønnen fra Vingården" - spist frokost og ser nu "Martha" :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2011 Har været i Bilka helvede og er blevet en hel del fattigere. Hvad fik du købt? ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2011 Er muggen over vores internet ikke virker lige nu <_< Igen? <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2011 Er lige vågnet efter min lur :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2011 Fåååårk en tur i Bilka, sindsygt med menesker :whistling Købt alt for meget Lego :whistling Og alt muligt andet :whistling Vi har lige plukket næsten fem kilo mirabeller som skal laves til syltetøj og kompot :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2011 Er sur og undrende over min svigermor igennem 8 år som lige har lavet et "du er altid strid og efter mig" atack på mig. og så endda helt uden at give nogen grund :blink :blink :unsure Tænk sig... her gik man og troede at man var rigtig gode venner med sin svigermor og så kommer hun til brunch hos os og "serverer" sådan en for mig inden vi har sat os til bordet! :klap :klap :klap :klap :klap :klap Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2011 Hvad fik du købt? ;) Fire pakker LEGO Cars 2 til Isaac, Dyrhandel til den ene kusine, Beville til en anden kusine, Cars til en fætter og en lastbil med båd til den ældste fætter - LEGO er bare dyrt :rolleyes Men derudover fik jeg hamstret lidt andet, blandt andet undertøj til Isaac. Intet til mig selv. Fåååårk en tur i Bilka, sindsygt med menesker :whistling Købt alt for meget Lego :whistling Og alt muligt andet :whistling Vi har lige plukket næsten fem kilo mirabeller som skal laves til syltetøj og kompot :) Ja, det var jo vanvittigt med alle de mennesker :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2011 tænker og venter på at få fri fra job Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2011 Er sur og undrende over min svigermor igennem 8 år som lige har lavet et "du er altid strid og efter mig" atack på mig. og så endda helt uden at give nogen grund :blink :blink :unsure Tænk sig... her gik man og troede at man var rigtig gode venner med sin svigermor og så kommer hun til brunch hos os og "serverer" sådan en for mig inden vi har sat os til bordet! :klap :klap :klap :klap :klap :klap :blink Stort kram til dig :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2011 Fire pakker LEGO Cars 2 til Isaac, Dyrhandel til den ene kusine, Beville til en anden kusine, Cars til en fætter og en lastbil med båd til den ældste fætter - LEGO er bare dyrt :rolleyes Men derudover fik jeg hamstret lidt andet, blandt andet undertøj til Isaac. Intet til mig selv. Hold da op en masse gode ting ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2011 Jeg har lige renset 5 kilo mirabeller og et kilo blommer :loveshower Har lavet et stort glas henkogte gule mirabeller med stjerneanis, kanel og vanilje (den smager nogen måske den 17/9), rød mirabellemarmelade lavet i ovnen med citron og appelsin også har jeg sat en gryde med røde mirabeller og sukker til at råsylte til i morgen, hvor de skal syltes til en chutney :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2011 Jeg har lige renset 5 kilo mirabeller og et kilo blommer :loveshower Har lavet et stort glas henkogte gule mirabeller med stjerneanis, kanel og vanilje (den smager nogen måske den 17/9), rød mirabellemarmelade lavet i ovnen med citron og appelsin også har jeg sat en gryde med røde mirabeller og sukker til at råsylte til i morgen, hvor de skal syltes til en chutney :7himmel Fårk det lyder bare godt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2011 Har en meget glad datter, der har været i Build a Bear ;) Og det var bestemt ikke meningen, men skønt at se hvor glad hun er for den :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2011 Jeg har lige renset 5 kilo mirabeller og et kilo blommer :loveshower Har lavet et stort glas henkogte gule mirabeller med stjerneanis, kanel og vanilje (den smager nogen måske den 17/9), rød mirabellemarmelade lavet i ovnen med citron og appelsin også har jeg sat en gryde med røde mirabeller og sukker til at råsylte til i morgen, hvor de skal syltes til en chutney :7himmel Mmmmmmm hvor lyder det lækkert. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2011 Har lige besvaret på alle lykønskninger i min "Min-vej-til-graviditets"-tråd og er meget rørt over, at så mange herinde tænker på én :) Manden har startet op i grillen, så nu skal vi snart have en hjemmelavet 3-retters menu :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2011 Har netop sendt svigerforældrene hjem efter et hyggeligt besøg. :) Nu bliver der lige slappet lidt af i sofaen med computeren inden jeg skal i gang med aftensmaden.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2011 Hold da op en masse gode ting ;) Ja, det er det bestemt. Men dyrt Jeg har lige renset 5 kilo mirabeller og et kilo blommer :loveshower Har lavet et stort glas henkogte gule mirabeller med stjerneanis, kanel og vanilje (den smager nogen måske den 17/9), rød mirabellemarmelade lavet i ovnen med citron og appelsin også har jeg sat en gryde med røde mirabeller og sukker til at råsylte til i morgen, hvor de skal syltes til en chutney :7himmel Jeg glæder mig til at smage :) Har en meget glad datter, der har været i Build a Bear ;) Og det var bestemt ikke meningen, men skønt at se hvor glad hun er for den :loveshower Åh hvor hyggeligt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2011 Jeg har lige skrællet kartofler og nu er de i ovnen. Har også lige sendt kæresten og sønnemanden hen for at ordne vasketøjet, for jeg trængte til et lille hvil på sofaen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2011 Undres... tænker.. er ked... drømmer.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2011 Undres... tænker.. er ked... drømmer.. :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2011 Ja, det er det bestemt. Men dyrt Åh hvor hyggeligt :loveshower Ja LEGO er bestemt ikke billigt at købe, men en genial opfindelse ;) Det var fantastisk at se Tilde, som ellers er meget genert, være med til at lave bamsen og vælge ting :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2011 Undres... tænker.. er ked... drømmer.. :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2011 Undres... tænker.. er ked... drømmer.. :kram2 :kram2 :kram2 Jeg venter på grillen bliver klar Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2011 Ja LEGO er bestemt ikke billigt at købe, men en genial opfindelse ;) Det var fantastisk at se Tilde, som ellers er meget genert, være med til at lave bamsen og vælge ting :loveshower Det er rigtigt. Og hvor fantastisk :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites