Guest

hvad laver i

9,983 indlæg i dette emne

Nu er det nok heller ik fordi i har vildt meget brug for en IT supporter ;) Men ja det kunne være MAX hygge! :biglove

Orgh man ved da aldrig.. vi bruger Datamann rigtig meget... ;) Og ja så ku du stå for vores hjemmeside.. så manden min ikke skulle tænke på det :) HAHA selvom det nok ikke liiige er det samme som du sidder med. :kiss

Del dette indlæg

Overvejer hvordan jeg skal flytte en frøfamilie :wacko Vores frø, under skraldespanden, har fået familie så nu er der 4 :puke

Del dette indlæg

Annonce ♥

Overvejer hvordan jeg skal flytte en frøfamilie :wacko Vores frø, under skraldespanden, har fået familie så nu er der 4 :puke

ej hvor hyggeligt.. de må gerne bo hos mig.. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

ej hvor hyggeligt.. de må gerne bo hos mig.. :)

Ikke så hyggeligt, når skraldespanden står rimelig tæt på hoveddøren :huh Men jeg kan da bare sende dem med posten :D Vores ene kat ville meget gerne ind under skraldespanden i går og har ikke lyst til, at der ligger en død frøfamilie på mit køkkengulv :puke

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ikke så hyggeligt, når skraldespanden står rimelig tæt på hoveddøren :huh Men jeg kan da bare sende dem med posten :D Vores ene kat ville meget gerne ind under skraldespanden i går og har ikke lyst til, at der ligger en død frøfamilie på mit køkkengulv :puke

Det da bedre end alle dine edderkopper ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Orgh man ved da aldrig.. vi bruger Datamann rigtig meget... ;) Og ja så ku du stå for vores hjemmeside.. så manden min ikke skulle tænke på det :) HAHA selvom det nok ikke liiige er det samme som du sidder med. :kiss

Nah, jeg sidder jo mest med bruger support og mail og kalender på deres mobil telefoner :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nah, jeg sidder jo mest med bruger support og mail og kalender på deres mobil telefoner :)

Fint - så kan du da hjælpe alle de "gamle" mennesker der bestyrer vores forretninger og som IKKE kan finde ud af kalendre, smarte telefoner osv ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det da bedre end alle dine edderkopper ;)

Ja helt bestemt ;) Jeg vil bare ikke have, at kattene får fat i dem og er bange for, at mase dem med skraldespanden :( Jeg så lige den helt lille og den er godt nok lille :) Nikolaj flytter dem til et bedre sted, når han kommer hjem ;) De er rimelig udsatte der og aner ikke hvor de får mad og vand fra :huh Tænker ikke at det er det bedste sted at bo :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fiser tiden af foran BK indtil Tilde sover :)

Hentede hende for 1 time siden, hvor hun græd og sagde at hun havde ondt i maven - nu ligger hun og snakker med sine bamser og synger :huh

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fiser tiden af foran BK indtil Tilde sover :)

Hentede hende for 1 time siden, hvor hun græd og sagde at hun havde ondt i maven - nu ligger hun og snakker med sine bamser og synger :huh

Så faldt hun endelig i søvn :D

SfQJu.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nyder at være alene hjemme :) har bevilget mig selv et par timer på sofaen inden jeg henter Emilie :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fint - så kan du da hjælpe alle de "gamle" mennesker der bestyrer vores forretninger og som IKKE kan finde ud af kalendre, smarte telefoner osv ;)

Åhh dem har jeg nok af her i banken! ;) Gamle tudser der får iPhones og ik aner hvad iTunes, AppStore, opdatering osv er. Den er jo bare pæn :rolleyes Så er det altså svært at hente et program til deres telefon når de ik aner hvordan de skal bruge den! ;) Grrr

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhh dem har jeg nok af her i banken! ;) Gamle tudser der får iPhones og ik aner hvad iTunes, AppStore, opdatering osv er. Den er jo bare pæn :rolleyes Så er det altså svært at hente et program til deres telefon når de ik aner hvordan de skal bruge den! ;) Grrr

HAHA kunne jeg forestille mig..

Her kommer ALLE og spørg mig om dit og dat.. og 90 % af dem der spørg mig ejer ikke en iphone med noget andet... :/

Så er det jo ikke nemt for mig der er Apple-freak..

Del dette indlæg

Annonce ♥

sidder og slapper af med ungerne mens vi ser toy story 3 og spiser lune kanelsnegle. Har været til den første omgang fys. idag nuj en hottie til fys. jeg hr fået mig :blush lige før man helt glemte hvor ondt ryggen gjorde :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

sidder og slapper af med ungerne mens vi ser toy story 3 og spiser lune kanelsnegle. Har været til den første omgang fys. idag nuj en hottie til fys. jeg hr fået mig :blush lige før man helt glemte hvor ondt ryggen gjorde :lolhit

Så er det jo ekstra effektivt, at gå til fys :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

:lolhit det kan da kun være en fordel :)

Jeg sidder med Emilie i sofaen og ser tegnefilm :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er det jo ekstra effektivt, at gå til fys :D

:lolhit det kan da kun være en fordel :)Jeg sidder med Emilie i sofaen og ser tegnefilm :)

det er da lige før at man ender med at simulere ondt i ryggen, når den engang er fikset :blush

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så faldt hun endelig i søvn :D SfQJu.jpg

Hehe, Kaj spiser jo hendes numse :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så faldt hun endelig i søvn :D

SfQJu.jpg

Åhhh :D hvor er hun dog bare SUPER kær! :7himmel

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stener på sofaen, ungerne leger på værelserne :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stener i sofaen, overvejer at lave kaffe til en chokolade gift muffin :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skal til at rydde op og så bagefter piske manden i gang med at lave havregryns-kugler :P :badgirl :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe, Kaj spiser jo hendes numse :lolhit

Ha ha det havde jeg ikke lagt mærke til :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhhh :D hvor er hun dog bare SUPER kær! :7himmel

Tak :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Slapper af og forsøger og holde humøret oppe...

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER