Besvaret August 4, 2011 Nu er det nok heller ik fordi i har vildt meget brug for en IT supporter ;) Men ja det kunne være MAX hygge! :biglove Orgh man ved da aldrig.. vi bruger Datamann rigtig meget... ;) Og ja så ku du stå for vores hjemmeside.. så manden min ikke skulle tænke på det :) HAHA selvom det nok ikke liiige er det samme som du sidder med. :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2011 Overvejer hvordan jeg skal flytte en frøfamilie :wacko Vores frø, under skraldespanden, har fået familie så nu er der 4 :puke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2011 Overvejer hvordan jeg skal flytte en frøfamilie :wacko Vores frø, under skraldespanden, har fået familie så nu er der 4 :puke ej hvor hyggeligt.. de må gerne bo hos mig.. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2011 ej hvor hyggeligt.. de må gerne bo hos mig.. :) Ikke så hyggeligt, når skraldespanden står rimelig tæt på hoveddøren :huh Men jeg kan da bare sende dem med posten :D Vores ene kat ville meget gerne ind under skraldespanden i går og har ikke lyst til, at der ligger en død frøfamilie på mit køkkengulv :puke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2011 Ikke så hyggeligt, når skraldespanden står rimelig tæt på hoveddøren :huh Men jeg kan da bare sende dem med posten :D Vores ene kat ville meget gerne ind under skraldespanden i går og har ikke lyst til, at der ligger en død frøfamilie på mit køkkengulv :puke Det da bedre end alle dine edderkopper ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2011 Orgh man ved da aldrig.. vi bruger Datamann rigtig meget... ;) Og ja så ku du stå for vores hjemmeside.. så manden min ikke skulle tænke på det :) HAHA selvom det nok ikke liiige er det samme som du sidder med. :kiss Nah, jeg sidder jo mest med bruger support og mail og kalender på deres mobil telefoner :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2011 Nah, jeg sidder jo mest med bruger support og mail og kalender på deres mobil telefoner :) Fint - så kan du da hjælpe alle de "gamle" mennesker der bestyrer vores forretninger og som IKKE kan finde ud af kalendre, smarte telefoner osv ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2011 Det da bedre end alle dine edderkopper ;) Ja helt bestemt ;) Jeg vil bare ikke have, at kattene får fat i dem og er bange for, at mase dem med skraldespanden :( Jeg så lige den helt lille og den er godt nok lille :) Nikolaj flytter dem til et bedre sted, når han kommer hjem ;) De er rimelig udsatte der og aner ikke hvor de får mad og vand fra :huh Tænker ikke at det er det bedste sted at bo :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2011 Fiser tiden af foran BK indtil Tilde sover :) Hentede hende for 1 time siden, hvor hun græd og sagde at hun havde ondt i maven - nu ligger hun og snakker med sine bamser og synger :huh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2011 Fiser tiden af foran BK indtil Tilde sover :) Hentede hende for 1 time siden, hvor hun græd og sagde at hun havde ondt i maven - nu ligger hun og snakker med sine bamser og synger :huh Så faldt hun endelig i søvn :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2011 Nyder at være alene hjemme :) har bevilget mig selv et par timer på sofaen inden jeg henter Emilie :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2011 Fint - så kan du da hjælpe alle de "gamle" mennesker der bestyrer vores forretninger og som IKKE kan finde ud af kalendre, smarte telefoner osv ;) Åhh dem har jeg nok af her i banken! ;) Gamle tudser der får iPhones og ik aner hvad iTunes, AppStore, opdatering osv er. Den er jo bare pæn :rolleyes Så er det altså svært at hente et program til deres telefon når de ik aner hvordan de skal bruge den! ;) Grrr Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2011 Åhh dem har jeg nok af her i banken! ;) Gamle tudser der får iPhones og ik aner hvad iTunes, AppStore, opdatering osv er. Den er jo bare pæn :rolleyes Så er det altså svært at hente et program til deres telefon når de ik aner hvordan de skal bruge den! ;) Grrr HAHA kunne jeg forestille mig.. Her kommer ALLE og spørg mig om dit og dat.. og 90 % af dem der spørg mig ejer ikke en iphone med noget andet... :/ Så er det jo ikke nemt for mig der er Apple-freak.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2011 sidder og slapper af med ungerne mens vi ser toy story 3 og spiser lune kanelsnegle. Har været til den første omgang fys. idag nuj en hottie til fys. jeg hr fået mig :blush lige før man helt glemte hvor ondt ryggen gjorde :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2011 sidder og slapper af med ungerne mens vi ser toy story 3 og spiser lune kanelsnegle. Har været til den første omgang fys. idag nuj en hottie til fys. jeg hr fået mig :blush lige før man helt glemte hvor ondt ryggen gjorde :lolhit Så er det jo ekstra effektivt, at gå til fys :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2011 sidder og slapper af med ungerne mens vi ser toy story 3 og spiser lune kanelsnegle. Har været til den første omgang fys. idag nuj en hottie til fys. jeg hr fået mig :blush lige før man helt glemte hvor ondt ryggen gjorde :lolhit :lolhit det kan da kun være en fordel :) Jeg sidder med Emilie i sofaen og ser tegnefilm :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2011 Så er det jo ekstra effektivt, at gå til fys :D :lolhit det kan da kun være en fordel :)Jeg sidder med Emilie i sofaen og ser tegnefilm :) det er da lige før at man ender med at simulere ondt i ryggen, når den engang er fikset :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2011 Så faldt hun endelig i søvn :D Hehe, Kaj spiser jo hendes numse :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2011 Så faldt hun endelig i søvn :D Åhhh :D hvor er hun dog bare SUPER kær! :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2011 Stener på sofaen, ungerne leger på værelserne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2011 Stener i sofaen, overvejer at lave kaffe til en chokolade gift muffin :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2011 Skal til at rydde op og så bagefter piske manden i gang med at lave havregryns-kugler :P :badgirl :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2011 Hehe, Kaj spiser jo hendes numse :lolhit Ha ha det havde jeg ikke lagt mærke til :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2011 Åhhh :D hvor er hun dog bare SUPER kær! :7himmel Tak :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2011 Slapper af og forsøger og holde humøret oppe... Del dette indlæg Link to post Share on other sites