Besvaret August 1, 2011 Første plade var godt nok lige til skraldespanden :( håber de andre bliver bedre, for ellers bliver jeg altså skuffet ! Fandt bare en opskrift på vanille muffins, delte den op i 6 portioner, farvede dem og kom det i forme :) Øv hvor træls :( Hælder du så forskellige farver oveni hinanden? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2011 Det er det bare heller ikke! Det er SÅ træls, at være inde i det ræs igen :( Det forstår jeg godt :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2011 Øv hvor træls :( Hælder du så forskellige farver oveni hinanden? :) Ja det gør jeg :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2011 Ja det gør jeg :) Så burde jeg også kunne finde ud af det :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2011 http://i.imgur.com/REyh0.jpg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2011 http://i.imgur.com/REyh0.jpg Hvor er de blevet fine :glad Det må jeg også give mig i kast med - Tilde vil elske sådan nogen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2011 Go idé :) jeg har brugt pasta farve. Det giver en mere intens farve :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2011 http://i.imgur.com/REyh0.jpg Ej hvor er de fine!!! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2011 Ej hvor er de fine!!! :glad De smager bare lidt fesent og hænger fast i papiret <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2011 Go idé :) jeg har brugt pasta farve. Det giver en mere intens farve :) Og sådan noget har jeg liggende, så nu er der ingen undskyldning :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2011 Har haft hyggeligt besøg... Sidder og trykker opdater på FB for og se om en skøn kvinde jeg kender ikke kommer online på chatten... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2011 De smager bare lidt fesent og hænger fast i papiret <_< :haha Undskyld, men det er sgi da lidt sjovt, synes jeg... Total snydekager, der ligner noget, der nærmest eksploderer af alverdens frugtsmag i munden, og så smager de som at stikke tungen ud af vinduet. Fnis! :lolhit Måske kunne man lave dem som banan/blåbærmuffins, og så kun putte blåbær i den blå dej? :) Eller bare putte chokolade i de mørke farver. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2011 http://i.imgur.com/REyh0.jpg mums :sandie :sandie bare øv at de smagte fesent. jeg laver kun chokolademuffins, men vil så gerne lave andre, men ender altid med chokoladen - nåååh ja man er jo chokoholic :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2011 Skal snart til at tage mig sammen til at vække Isaac, så vi kan få morgenmad og tøj på, så vi kan komme afsted i børnehave og på arbejde Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2011 :haha Undskyld, men det er sgi da lidt sjovt, synes jeg... Total snydekager, der ligner noget, der nærmest eksploderer af alverdens frugtsmag i munden, og så smager de som at stikke tungen ud af vinduet. Fnis! :lolhit Måske kunne man lave dem som banan/blåbærmuffins, og så kun putte blåbær i den blå dej? :) Eller bare putte chokolade i de mørke farver. :) mums :sandie :sandie bare øv at de smagte fesent. jeg laver kun chokolademuffins, men vil så gerne lave andre, men ender altid med chokoladen - nåååh ja man er jo chokoholic :whistling De er ikke engang bedre i dag <_< Papiret er dog lidt nemmere at få af, men de er seje og smager af fesen vanilie. Godt vi har en soft ice maskine på arbejde der kan tage den grimme smag ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2011 Leger med min nye iPhone :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2011 De er ikke engang bedre i dag <_< Papiret er dog lidt nemmere at få af, men de er seje og smager af fesen vanilie. Godt vi har en soft ice maskine på arbejde der kan tage den grimme smag ;) ej soft ice maskine - der vil jeg også arbejde :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2011 Leger med min nye iPhone :) tillykke med den, jeg har nu ikke selv en, men synes snart at alle har en Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2011 sidder og venter på at kl bliver 10, så jeg kan komme afsted til doktor. ellers hører jeg lidt musik, mens jeg surfer på nettets bølger Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2011 Leger med min nye iPhone :) Mumler et eller andet om jeg er misunderlig. Men ej, håber du bliver glad for den. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2011 Sidder og forsøger, at holde mig vågen... Jeg er bare ikke bygget til, at stå op kl. 5 :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2011 Sidder og forsøger, at holde mig vågen... Jeg er bare ikke bygget til, at stå op kl. 5 :zzz Uh mente Tilde det var tidlig morgen? :-D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2011 Uh mente Tilde det var tidlig morgen? :-D Ja hun sad og sagde "Tilla ik sove mer" :blink Og formiddagen har bare været et helvede fordi divaen er møgtræt <_< Men jeg kunne ikke overbevise hende om, at det stadig var nat :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites