Besvaret July 18, 2011 Tror snart, at jeg går i seng - er så træt efter kun at have fået 1½ times søvn sidste nat :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2011 Skal snart på besøg hos en veninde og tøsehygge :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2011 Glæder sig til at snakke med kæresten Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 18, 2011 hopper og danser over gode nyheder fra min kusine... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2011 Spiser frokost med Tilde ved Odense å :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2011 Spiser frokost med Tilde ved Odense å :) Nåååå, hvor hyggeligt og hvor er hun dog sød! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2011 Bager leverpostej til vores frokostbord. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2011 Vil snart køre en tur i Randers Storcenter med manden og den yngste af mine bonusbørn, da de øvrige to børn er på ferie hos mine søstre :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2011 Nåååå, hvor hyggeligt og hvor er hun dog sød! :) Det var rigtig hyggeligt og tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2011 Spiser frokost med Tilde ved Odense å :) Hvor hyggeligt! Der er virkelig mange af dine indlæg, der gør at jeg GLÆDER mig til Erica bliver det større så vi også kan hygge og lave rigtig ting sammen. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2011 Er hjemvendt fra Randers Storcenter, hvor vi købte en sommerferiebillet til Lasse (mit bonusbarn) hvilket medførte at han kunne få en masse gaver i nogle af butikkerne. Han fik fx: Slush ice, foccacia, sodavand, is, yoyo, sæbebobler, dvd, bold og en ballon :) Så det synes han var vældig hyggeligt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2011 ÅH Tilde pigen... Jeg har lige sovet lidt, var til coach i formiddags, og det gjorde mig så træt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2011 Venter på H kommer hjem.. så skal vi ud til vennerne og spise.. Har ikke set dem siden vi forlod Hamborg lufthavn.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2011 Min søn ser film på dvd. Min datter leger med biler og jeg holder en kort pause. Er ved at lægge vasketøj sammen. Det er så hyggeligt! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2011 jeg har lige opdateret hjemmesiden og endelig fået tilført alt det om godkendelsesprocessen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2011 hopper og danser over gode nyheder fra min kusine... :loveshower :loveshower hvor dejligt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2011 Jeg har lige puttet børn og nu er jeg igang med at lave dadelkugler :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2011 Har lige puttet ungerne i seng :) og tæller ned til på fredag, hvor vi så har 3 ugers ferie :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2011 Har lige været ude at gå med hunden og nu overspiller jeg gamle hjemmevideoer til dvd :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2011 Hvor hyggeligt! Der er virkelig mange af dine indlæg, der gør at jeg GLÆDER mig til Erica bliver det større så vi også kan hygge og lave rigtig ting sammen. :) Hvor er du sød :kram2 Det er virkelig også fantastisk, at hun er blevet så stor at vi kan kommunikere og lave så mange ting sammen :loveshower Elsker at se hendes begejstring over små ting og når hun skal fortælle far, hvad vi har lavet :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2011 Hvor er Tilde sød Tak :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2011 ÅH Tilde pigen... Jeg har lige sovet lidt, var til coach i formiddags, og det gjorde mig så træt. :kram2 Det lyder da rigtig spændende med coach ;) Er det noget du vil fortælle mere om? Det kan også gøres over PM ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 19, 2011 Sidder og er lidt flad efter, at have lavet Bjørnegymnastik sammen med Tilde i en halv time :D Om lidt vil jeg smide mig ind på sofaen og se film med manden :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites