Besvaret July 8, 2011 Skal til og have noget morgenmad og give min guldklump noget mad os :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2011 Ligger i sengen og er sløj sammen med min skønne kat og ser Anna Pihl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2011 Har lige plukket jordbær i haven inden dræbersneglene tager dem. Hader de dyr! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2011 Pakker til Tilde som skal på weekend hos mine forældre :) Puh det bliver hårdt :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2011 Pakker til Tilde som skal på weekend hos mine forældre :) Puh det bliver hårdt :D Det bliver da dejligt for hende med max forkælelse :loveshower Og så er der tid til kærestetid :biglove Håber I får en fantastisk weekend :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2011 Har lige puttet Isabella til lur i hendes egen seng :blink Gør hun ellers ALDRIG, men hun har feber og er mor-pyldret, og hentede selv pude og kanin og gik op af trappen med et "Bella sove" :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2011 Det bliver da dejligt for hende med max forkælelse :loveshower Og så er der tid til kærestetid :biglove Håber I får en fantastisk weekend :kiss Ja hun kommer til at hygge sig SÅ meget :loveshower Kærestetid får vi ikke før i morgen :D Naboens knægt skal spise aftensmad herind og muligvis sove her :D Og det kan være, at vi evt også skal have vores venners datter i dag :D Men resten af weekenden står på kærestetid :biglove Tak og håber også, at I får en god weekend :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2011 Har lige puttet Isabella til lur i hendes egen seng :blink Gør hun ellers ALDRIG, men hun har feber og er mor-pyldret, og hentede selv pude og kanin og gik op af trappen med et "Bella sove" :biglove Nåhn lille Bella-mus :biglove Rigtig god bedring med hende :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2011 Nyder stilheden, inden det går løs igen :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2011 Skønt at have dig tilbage!! :loveshower Håber du har haft en fantastisk ferie! :kram2 Håber I har haft en skøn ferie :kiss Og dejligt at du er tilbage :loveshower Du har været savnet du skønne kvinde :kiss TAAAK i skønne piger :biglove Skal nok berette om ferien med billeder mv.. :) Jeg sidder på skadestuen på et engelsk hospital og håber på snart at komme ind... <_< GOD bedring til dig :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2011 Sidder lig 5 minutter på BK... Det jeg idag troede skulle være en - hjem-fra-ferien-vaske-tøj-og-lade-op-til-Anna-David-koncert-i-aften-dag blev til en haste på arbejde i over 4 timer for og "redde" en masse... SUK!!!! Så nu venter jeg istedet på manden der forhåbentligt snart kommer hjem.. så vi kan handle.. og så står den på mad.. og forhåbentligt koncert med Anna David... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2011 Er ved at lave nye billeder til Tildes værelse :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2011 Har lige brugt en del blæk på at lære, at vende et lærred med den rigtige side op :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2011 Er lige kommet hjem fra IKEA og nu vil jeg fortsætte med at lave billeder :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2011 Tager mig sammen til at bevæge mig op i kassen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2011 Flader ud i sofaen. Min mand ser "The Long Kiss Goodnight". Jeg surfer rundt på nettet uden noget formål. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2011 Sidder stadig med foden højt hævet og kæmpe forbinding på.. Øv altså! <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2011 Sidder stadig med foden højt hævet og kæmpe forbinding på.. Øv altså! <_< :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2011 :kram2 Tak søde. Det værste er bare at de ikke ved hvad der er galt, så det eneste jeg kan gøre at tage maks dosis panodiler og handle udfra RICE-princippet.. :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2011 Tak søde. Det værste er bare at de ikke ved hvad der er galt, så det eneste jeg kan gøre at tage maks dosis panodiler og handle udfra RICE-princippet.. :( Øv det er da noget rigtig møg :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 8, 2011 Tror snart jeg vil være lyseslukker og sige, at det er sengetid :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 9, 2011 Isaac nyder at være vef mormor og morfar, så han bare kan gå ind og ud. Imens drikker jeg kaffe og læser avisen Del dette indlæg Link to post Share on other sites