Guest

hvad laver i

9,983 indlæg i dette emne

Drikker te med honning, ser håndbold og prøver at jage Lajla-Liderbux med horestemmen ud af min mund!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Drikker te med honning, ser håndbold og prøver at jage Lajla-Liderbux med horestemmen ud af min mund!

undskyld men ha ha ha ha ha ha ha :lol :lol :lol :lol , som du dog kan skrive det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og kigger lidt på nette inden jeg snart vi i seng.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spiser vingummi og klukker, mens manden ser undrende på :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

forsøger at indhente mit nye mål, som hedder 1700 beskeder i aften, dette var besked nr 1662, så mangler bare 38....

Ellers ser vi håndbold, eller manden gør

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Slapper af med lidt håndbold :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og blir forarget over nogle mennesker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og blir forarget over nogle mennesker

hvad nu søde?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvad nu søde?

Åhhh ikke andet end en ex jeg ikke har snakket med i 5 1/2 år ja faktisk siden jeg flyttede fra ham, han har problemer med fruen og vil nu ses mm, ahmen altså

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhh ikke andet end en ex jeg ikke har snakket med i 5 1/2 år ja faktisk siden jeg flyttede fra ham, han har problemer med fruen og vil nu ses mm, ahmen altså

:blink :blink okay- for real??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhhh ikke andet end en ex jeg ikke har snakket med i 5 1/2 år ja faktisk siden jeg flyttede fra ham, han har problemer med fruen og vil nu ses mm, ahmen altså

jamen klart, så smider da selvfølgelig lige alt til side for ham... Ej han er da for sær... :kram til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hihi, ja kom i bare i gang :hump :D

Ja okay hvis du siger det... (men det bliver stadig med p-piller :) så må jeg leve med migræne et halvt års tid endnu )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja okay hvis du siger det... (men det bliver stadig med p-piller :) så må jeg leve med migræne et halvt års tid endnu )

næææhh hov, hvad er jeg gået glip af her? er i ved at lave en lillesøster eller bror?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:blink :blink okay- for real??

Jep, syntes sgu det er for meget, hvad tror han selv altså. Klart man smider 3 års ægteskab, livet med mand og børn til side for det eller.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jamen klart, så smider da selvfølgelig lige alt til side for ham... Ej han er da for sær... :kram til dig

Ja self ik eller.... Kan slet ikek tage sådan noget seriøs

Og tak for krammet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep, syntes sgu det er for meget, hvad tror han selv altså. Klart man smider 3 års ægteskab, livet med mand og børn til side for det eller.....

manden ejer da bare ikke nogen realitetssans

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep, syntes sgu det er for meget, hvad tror han selv altså. Klart man smider 3 års ægteskab, livet med mand og børn til side for det eller.....

Meget mærkelig firma... eller jeg mener mand :blink :blink

Totalt udenfor rækkevidde altså :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

næææhh hov, hvad er jeg gået glip af her? er i ved at lave en lillesøster eller bror?

Haha nej du ikk gået glip af noget :P bare Troldemor der huskede mig på man ikke har migræne under graviditet og siger i skal komme i gang :hump meeeeen venter nu alligevel ½ år mere.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

manden ejer da bare ikke nogen realitetssans

Ja ik, nå men manden og jeg fik da lidt at fnise af

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meget mærkelig firma... eller jeg mener mand :blink :blink

Totalt udenfor rækkevidde altså :(

helt enig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja self ik eller.... Kan slet ikek tage sådan noget seriøs

Og tak for krammet

jeg tænker lidt vær´ du glad for, at du har ham ude af dit liv... Prøv at forstil dig, hvad du skulle havde stået model til, hvis han havde været din mand og faren til dine børn... Nej tak du dig selv for, at du gik fra ham i sin tid. Når han ikke har større realitetssans end det, så fortæller det jo bare, at han smutter med halen mellem benene, og hoppe over hvor gæret er lavest, når der er lidt problemer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tænker lidt vær´ du glad for, at du har ham ude af dit liv... Prøv at forstil dig, hvad du skulle havde stået model til, hvis han havde været din mand og faren til dine børn... Nej tak du dig selv for, at du gik fra ham i sin tid. Når han ikke har større realitetssans end det, så fortæller det jo bare, at han smutter med halen mellem benene, og hoppe over hvor gæret er lavest, når der er lidt problemer...

tro mig det er på intet tidspunkt blevet overvejet, var alt for lang tid om at komme ud af det forhold dengang og var kun MEGET glad da jeg kom ud af det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har lige modtaget et træls opkald fra min far. Min farmor er meget meget syg nu, og har for en time siden haft hjertestop, men er genoplivet. Har fået besked på, at vi ikke skal køre ud til hende nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Træls Vanni :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER