Besvaret June 16, 2011 :lol nu lyder du NØJAGTIG som min mand :D :D Tror din mand og jeg ville komme godt ud af det med hinanden :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2011 Tror din mand og jeg ville komme godt ud af det med hinanden :lol Eller også ville I komme op at slås- om isen :D :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2011 Eller også ville I komme op at slås- om isen :D :P Ja det har du sgu nok ret i :D Nå men manden er lige kommet hjem, så godt jeg ikke fik spist hans is :D ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2011 ligger i sengen og lytter til regnen på ruden... burde forsøge på at sove, men skal baaaaare lige :D Har lige spist jordbær fra mine forældres have :mam åhhhh det kunne jeg godt lige klare... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2011 det har jeg, men for pokker hvor er Jeg brugt! 10 timer med informationer og hårdt arbejde, men det var fedt! Tak, fordi du spurgte! Ja det er bare så hårdt, at starte på noget nyt, men godt at du havde en god dag ;) Og kommer til at sove godt i nat :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2011 Ja ikke :D Har vist lige købt en bedsidecrip til 350 kr, som jeg skal hente i morgen. Gad vide hvad manden siger til det? :P Nårh ja, så skriver jeg lige med én angående en autostol med isofix, har lige fundet siden hvor duniduo uldposen er på udsalg- øhhh og så er jeg vist kommet til at købe en doppler også :blush Jamen det er jo ting man ikke kan leve uden, det må han da kunne forstå :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2011 Endelig hjemme.. trææææt efter en hyggelig aften <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 16, 2011 Ligger i sengen og tænker... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2011 Har lige givet lille manden tøj på og nu er han ved at få mad.. Ellers står det på BK og tv , når det nu er sådan et kedeligt vejr med regn .. God dag til jer alle :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2011 Jeg er ved at redigere billeder og sidder og spiser samtidig. Halleluja for at bo alene! <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2011 Jeg har lige spist hjemmelavet burgere med familien, nu hygger ungerne med fredagsslik og tv, og jeg ordner budget, og lure lidt her samtidig :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2011 Jeg har lige spist hjemmelavet burgere med familien, nu hygger ungerne med fredagsslik og tv, og jeg ordner budget, og lure lidt her samtidig :rolleyes Her har vi også spist hjemmelavet burger ;) Dog er Tilde ved at få ble på og skal i seng :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2011 Er lige kommet hjem efter at have købt et halv byggemarked! Og nu vil jeg til at varme rester fra den anden dag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2011 Har kastet sig på sofaen efter endnu en dag med Isabella hjemme. Heldigvis var der en dejlig pige, der gerne ville lege i dag :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2011 Jeg har smidt mig i sofaen med en pose bland-selv-slik og manden og jeg skal til at se første afsnit af ''Strisser på Samsø'' en del af vores, ''se mærkelige serier'' aftale :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2011 Jeg har smidt mig i sofaen med en pose bland-selv-slik og manden og jeg skal til at se første afsnit af ''Strisser på Samsø'' en del af vores, ''se mærkelige serier'' aftale :P Åh- bare det var mig :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2011 Sidder bare stille og hører musik og spiser en enkelt is. Har lige ryddet op i hele lejligheden. Hyggelig fredag aften, ikke? ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2011 Sidder bare stille og hører musik og spiser en enkelt is. Har lige ryddet op i hele lejligheden. Hyggelig fredag aften, ikke? ;) yay! Nu kan jeg se dit billede herinde!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2011 yay! Nu kan jeg se dit billede herinde!!! Hehe.. Det var godt! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2011 Er ved at komme mig over chokket over Emilies finger lige sad helt i klemme i en fuldstændig gennemtræks-smækket hoveddør!! :o Stakkels stakkels putte, hendes finger er dobbelt så stor og huden er skrællet lidt af på indersiden og neglen ser spøjs ud. Men efter en tår panodil og hygge med farmor og farfar gik det fint igen og hun formåede både at klappe kage og vinke med begge hænder og bukke alle led i lillefingeren.... Men puuuuuhhhhhhh!!! :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2011 Manden er ude at fiske og jeg ligger på sofaen med en plade ritter sport yoghurt - mums! Bare en skam der ikke er noget godt i tv :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 17, 2011 sidder på arbejdet og prøver at få tiden til at gå lidt.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 18, 2011 Er ved at komme mig over chokket over Emilies finger lige sad helt i klemme i en fuldstændig gennemtræks-smækket hoveddør!! :o Stakkels stakkels putte, hendes finger er dobbelt så stor og huden er skrællet lidt af på indersiden og neglen ser spøjs ud. Men efter en tår panodil og hygge med farmor og farfar gik det fint igen og hun formåede både at klappe kage og vinke med begge hænder og bukke alle led i lillefingeren.... Men puuuuuhhhhhhh!!! :( Åhh stakkels pus da :kram2 Men godt at hun kunne bevæge fingeren bagefter.... Sikke da en forskrækkelse :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 18, 2011 Jeg har lige rengjort hjemmet, sidder og tænker på, hvor al det børnetøj, som jeg fik af min søster er blevet af.... Var det noget med at hun fik det tilbage igen eller, hvordan var det nu.... bumbumbum Del dette indlæg Link to post Share on other sites