Guest

hvad laver i

9,983 indlæg i dette emne

Skal have støvsuget det sidste og hængt vasketøj på, inden jeg skal over og hente Tilde :)

Del dette indlæg

Jeg har lige vasket mit arbejdstøj, og hængt det op udenfor, jeg får brug for det - for i morgen starter jeg på min nye elevplads :biglove :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ligger i sengen med ondt i maven :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder og venter på vaskemaskinen er færdig, så jeg kan få hængt tøj op og så ellers på hovedet i seng! Skal ud og hilse på kollegerne i mrogen med morgenbrød kl 09 - så jeg skal jo tidligt op!! :blink

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lige vasket mit arbejdstøj, og hængt det op udenfor, jeg får brug for det - for i morgen starter jeg på min nye elevplads :biglove :loveshower

Håber du har haft en god første dag :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Har lige sendt en jobansøgning til et kontorjob

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige sendt en jobansøgning til et kontorjob

:goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder under en pavillion i drøn regnvejr. Sååå hyggeligt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har sat rumpen i sofaen, og her bliver den ikke rejst fra før jeg skal i seng :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har trøsteshoppet :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

OG har lige opdaget på tickeren at jeg er 12+0 i dag :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder og prøver at komme mig over dagens handletur med skrigende barn....er ikke sikker på jeg er overlevet endnu :rolleyes:

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige spist en kæmpe bakke sushi for at fejre jeg er blevet færdig i dag :yiepie

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige spist en kæmpe bakke sushi for at fejre jeg er blevet færdig i dag :yiepie

Tillykke :hurra

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har trøsteshoppet :)

Lyde rigtig fornuftingt :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håber du har haft en god første dag :biglove

det har jeg, men for pokker hvor er Jeg brugt! 10 timer med informationer og hårdt arbejde, men det var fedt!

Tak, fordi du spurgte!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Lyde rigtig fornuftingt :kiss

Ja ikke :D Har vist lige købt en bedsidecrip til 350 kr, som jeg skal hente i morgen. Gad vide hvad manden siger til det? :P Nårh ja, så skriver jeg lige med én angående en autostol med isofix, har lige fundet siden hvor duniduo uldposen er på udsalg- øhhh og så er jeg vist kommet til at købe en doppler også :blush

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige spist jordbær fra mine forældres have :mam

Del dette indlæg

Annonce ♥

Prøver at overbevise mig selv om, at den stivhed/ondt jeg har i nakken det vil gå væk hvis jeg spiste noget B & J is :D Heldigvis har jeg ikke fået mig selv overbevist om det... Endnu ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Prøver at overbevise mig selv om, at den stivhed/ondt jeg har i nakken det vil gå væk hvis jeg spiste noget B & J is :D Heldigvis har jeg ikke fået mig selv overbevist om det... Endnu ;)

Jamen det gør det!! I hvert fald hvis du spørger min mand :D Han sidder pt og er overbevist om, at det hjælper på hans ømme knæ, hvis han spiser en masse chips :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen det gør det!! I hvert fald hvis du spørger min mand :D Han sidder pt og er overbevist om, at det hjælper på hans ømme knæ, hvis han spiser en masse chips :D

A man after my heart :D

Nej jeg må heller lade vær, for det er endelig min mands is, jeg har spist min :whistling Men han er ikke hjemme, ville jo være synd hvis isen skulle blive dårlig.

Del dette indlæg

Annonce ♥

A man after my heart :D

Nej jeg må heller lade vær, for det er endelig min mands is, jeg har spist min :whistling Men han er ikke hjemme, ville jo være synd hvis isen skulle blive dårlig.

:lol nu lyder du NØJAGTIG som min mand :D :D

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER