Besvaret June 14, 2011 Fortæl, fortæl :loveshower Jeg fandt en Emmaljunja Cerox på Den blå avis :loveshower Den kostede 2000,- med regnslag og forlæder (sommer+vinter) :) En af de eneste type vogne manden og jeg kunne blive enige om - lige pludselig havde han også en mening :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2011 Har været oppe hos mine forældre for at hente vores bil, der har været på værksted... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2011 Jeg fandt en Emmaljunja Cerox på Den blå avis :loveshower Den kostede 2000,- med regnslag og forlæder (sommer+vinter) :)En af de eneste vogne manden og jeg kunne blive enige om - lige pludselig havde han ogsaa en mening :rolleyes Lyder dejligt :loveshower Det er altså også en skøn vogn! Vi havde en tvillinge da drengene var bitte små :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2011 Lyder dejligt :loveshower Det er altså også en skøn vogn! Vi havde en tvillinge da drengene var bitte små :loveshower Den virker hvert fald rigtig god :loveshower Og det bliver skønt at køre med Tilde i en vogn hvor hun kan være, uden at kaste sig rundt for at sidde nogenlunde :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2011 Jeg fandt en Emmaljunja Cerox på Den blå avis :loveshower Den kostede 2000,- med regnslag og forlæder (sommer+vinter) :) En af de eneste type vogne manden og jeg kunne blive enige om - lige pludselig havde han også en mening :rolleyes :lol Jamen han kom vel til at kigge væk fra WOW et øjeblik :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2011 Sidder og bander den skide kvalme et vis sted hen arghhhh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2011 :lol Jamen han kom vel til at kigge væk fra WOW et øjeblik :D Ja og når han endelig kigget væk fra skærmen, er han så fandens klog, eller nowet :rolleyes :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2011 Sidder og bander den skide kvalme et vis sted hen arghhhh :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2011 :kram Takker forstår bare ikke hvorfor den bliver jeg har det hver dag arghhhh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2011 Takker forstår bare ikke hvorfor den bliver jeg har det hver dag arghhhh Det må være ekstremt drænende :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2011 Sidder og klapper i mine små hænder over at manden endelig er ved at være færdig med vores garage/skur udvendig :glad Nu mangler det indvendige bare ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2011 Venter på at klokken nærmere sig tiden, hvor jeg skal til lægebesøget. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2011 Sidder og prøver at tage mig sammen til at rydde op i alle mine papirer og mapper - det ENESTE projekt jeg havde sat mig for mens jeg er på barsel - og nu er jeg 39+6, så måske det er ved at være på tide...? :whistling Hvorfor er BK bare mere attraktiv?? :lovebk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2011 Skal i gang med ar rydde op og få vasket tøj :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2011 Venter på en ve, et tegn, et signal, et eller andet der kunne indikere, at babyTumlepigen gerne vil ud... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2011 Venter på en ve, et tegn, et signal, et eller andet der kunne indikere, at babyTumlepigen gerne vil ud... Håber hun snart kommer ud :glad :bd :bd :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2011 Sidder lige og holder en velfortjent pause.. er i fuld gang med at fælde en stor busk, som der irriterer mig. Men den giver sku lidt sved på panden.. :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2011 Sidder og prøver at tage mig sammen til at rydde op i alle mine papirer og mapper - det ENESTE projekt jeg havde sat mig for mens jeg er på barsel - og nu er jeg 39+6, så måske det er ved at være på tide...? :whistling Hvorfor er BK bare mere attraktiv?? :lovebk Nå, nu er jeg da i gang med papirarbejdet :) Og har også fået ryddet op og sat opvaskemaskinen i gang + fået lidt frokost! Og nu må jeg hellere vende tilbage til papirene - hele spisebordet flyder! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2011 Jeg hjælper min svigerinde med at forberede sig på erhvervsøkonomi eksamen i morgen :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2011 Ligger og prøver at tage mig sammen til at komme op og få gjort køkkenet rent, som jeg har lovet manden. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2011 Er lige vågnet efter en "mindre" formiddagslur :o Christ.... Udover det er jeg hjemme med syg søn i dag....gad vide hvad det nu handler om? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2011 Prøver at finde ud af hvorfor jeg er så træt helle tiden ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2011 Har fået nedslående nyheder :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2011 Har fået nedslående nyheder :( :( :kram :kram2 :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 15, 2011 Har fået nedslående nyheder :( Det lyder ikke godt :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites