Guest

hvad laver i

9,983 indlæg i dette emne

Jeg er lige kommet hjem efter at have terpet erhvervsøkonomi med svigerinden hele dagen, hun skal til eksamen torsdag :rolleyes Nu sidder Theo og jeg i hans seng, og høre Lille Nørd musik :biglove

Del dette indlæg

Har haft gammel veninde over til brunch - sååå skønt at hygge med hende igen :)

Derefter var jeg nede at sende pakker til søde tøjkøbere og så har jeg hentet unger 2 steder :)

NU er der kaffepause inden manden kommer hjem fra job :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Overvejer hvor jeg nemmest muligt kan sælge en trailerfuld brugt legetøj!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil til at ligge ungerne i seng, derefter tage op og købe ind.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder og er varm i hjertet :kuller

Har lige puttet lille pige, der rigtig er begyndt at snakke nu. Da jeg havde sunget godnatsang for hende sagde hun; "Kram Moar" vi krammer. "Mysser Moar" okay, vi mysser. "Kram Moar" vi krammer igen. "Mysser Moar" endnu en mysser. Mor: "Mor elsker Bella" Isabella "Ja- hej, hej Moar vi ses. Bella sover" :7himmel

Elsker den lille pige til skyerne og tilbage igen :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder og er varm i hjertet :kuller

Har lige puttet lille pige, der rigtig er begyndt at snakke nu. Da jeg havde sunget godnatsang for hende sagde hun; "Kram Moar" vi krammer. "Mysser Moar" okay, vi mysser. "Kram Moar" vi krammer igen. "Mysser Moar" endnu en mysser. Mor: "Mor elsker Bella" Isabella "Ja- hej, hej Moar vi ses. Bella sover" :7himmel

Elsker den lille pige til skyerne og tilbage igen :biglove

Åhrr det er da også bare lige til at smelte over :loveshower Men hun er jo også bare det skønneste, Isabella-musen :kuller

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhrr det er da også bare lige til at smelte over :loveshower Men hun er jo også bare det skønneste, Isabella-musen :kuller

Hun slipper afsted med hvad som helst når hun kører den dér :D Men en nuller-gøj det er hun altså :rolleyes :kuller

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hun slipper afsted med hvad som helst når hun kører den dér :D Men en nuller-gøj det er hun altså :rolleyes :kuller

Altså så skal man også slippe afsted med hvad som helst :D Det gør Tilde også :D Hun stod i BR og havde udset sig en bamse, jeg hvert fald IKKE syntes hun skulle have, men ungen lægger hovedet på skrå og siger "Tilla elsk moar" :lol Så fik møgungen den jo alligevel :D Det er nogle skønne unger vi har os ;) :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Overvejer hvor jeg nemmest muligt kan sælge en trailerfuld brugt legetøj!

BILLEDER BILLEDER BILLEDER! :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså så skal man også slippe afsted med hvad som helst :D Det gør Tilde også :D Hun stod i BR og havde udset sig en bamse, jeg hvert fald IKKE syntes hun skulle have, men ungen lægger hovedet på skrå og siger "Tilla elsk moar" :lol Så fik møgungen den jo alligevel :D Det er nogle skønne unger vi har os ;) :loveshower

Ej, så var den altså også røget over disken hos mig :loveshower

De er nogle dejlige snedige bananer de to :kuller

Del dette indlæg

Annonce ♥

BILLEDER BILLEDER BILLEDER! :D

Jaaaa jeg har overvejet im jeg skal gøre det herinde, men vil helst undgå at ligge og fræse på posthuset hele tiden :whistling :whistling Overvejer at melde mig til sådan et loppemarkedshalløj for børn og slæber den ældste datter med :glad Der er bare ikke lige noget i nærheden.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej, så var den altså også røget over disken hos mig :loveshower

De er nogle dejlige snedige bananer de to :kuller

Det er da hvert fald :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg sidder og ryster på hovedet, over min mand som er ved at købe en kano, bare fordi vi skal tre dage på kanotur, med nogle venner :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg sidder og ryster på hovedet, over min mand som er ved at købe en kano, bare fordi vi skal tre dage på kanotur, med nogle venner :rolleyes

:lol Jamen man skal da have SIN EGEN kano- ellers er man ikke rigtig kanosejler- eller nowet :D :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

:lol Jamen man skal da have SIN EGEN kano- ellers er man ikke rigtig kanosejler- eller nowet :D :D

Ja, åbenbart :unsure :D Tosse! :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, åbenbart :unsure :D Tosse! :lol

Og tillykke- du har nu 101 besvarelser :glad Det er ski da meget godt Louise :gp

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nyder stilheden. Mand ude af huset og pigerne er lagt i seng.

Del dette indlæg

Annonce ♥

:lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så lige de kan købes i FAKTA i denne her uge....2 liter mælk, 1 pakke ost, 1 bakke leverpostej og en kano....på beløbet :D LOL

Del dette indlæg

Annonce ♥

ser Mission Baby på dr1 kl.20.30-21.00!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så lige de kan købes i FAKTA i denne her uge....2 liter mælk, 1 pakke ost, 1 bakke leverpostej og en kano....på beløbet :D LOL

Ja, den har han skam været nede og lure på, men nej, han vil have en rigtig, ikke den oppustelige, jeg synes ellers det ville være nemt med opbevaringen af sådan en fætter :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Har lige vist manden den nye brugte vogn :)

Fortæl, fortæl :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige vist manden den nye brugte vogn :)

Har du været afsted?? Har du købt?? Hva hva hva?? :D

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER