Besvaret June 13, 2011 Sidder og prøver at tage mig sammen til at læse til eksamen <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2011 Sidder og prøver at tage mig sammen til at læse til eksamen <_< :ditto <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2011 Nyder en rolig og fredelig 2.pinsedag med lidt godt i fjernsynet og en masse vasketøj... ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2011 jeg bitcer lidt over manden, som havde lovet at stå tideligt op og hjælpe med rengøringen = at støvsuge. Men kl 11 var jeg færdig med at tørre støv af i hele hytten og han sov stadig... Så endte også med at støvsuge... Nu er han kørt ned for at hente morgenmad, for at gøre det lidt godt igen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2011 Læser emails sammen med Emilie, som ser Mickey mouse clubhouse på mandens pc lige ved siden af :) Skal over til nogle søde tøser i eftermiddag og hygge :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2011 Taster bøger ind på pensum.dk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2011 Har været ude og kører i lillebrors læke bil... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2011 Er lige vågnet fra en dejlig lur :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2011 Sidder med dårlig samvittighed - og mangler svar :s Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2011 Er fuldstændig kvæstet efter en dag, hvor Tilde har gjort fuldstændig det modsatte af, hvad hun "skulle gøre" :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2011 Er fuldstændig kvæstet efter en dag, hvor Tilde har gjort fuldstændig det modsatte af, hvad hun "skulle gøre" :zzz Hate those days :kiss: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2011 Jeg ligger i sengen, med en sovende dreng på hver side :loveshower Manden er på den ugentlige ''Kom vi cykler da lige 40-50 km i skoven'' tur med gutterne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2011 Sidder endelig i sofaen, efter en lang og hyggelig dag med familien :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2011 Jeg ligger i sengen, med en sovende dreng på hver side :loveshower Manden er på den ugentlige ''Kom vi cykler da lige 40-50 km i skoven'' tur med gutterne :) Hvor lyder det bare hyggeligt :loveshower Og manden er da ikke rigtig klog :blink :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2011 Hate those days :kiss: De trækker godt nok tænder ud :blink :D Hun har bare konsekvent nægtet ALT :D Og har hele tiden spurgt Nikolaj "Mor eh?" hvis jeg ikke lige var indenfor 2 meters afstand :lol Puh mor trænger til hvile og fred :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2011 Hvor lyder det bare hyggeligt :loveshower Og manden er da ikke rigtig klog :blink :D Det er også rigtig hyggeligt, uh elsker bare min små mænd :loveshower Og nej!! :D Det er efterhånden blevet en besættelse for dem tror jeg :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2011 Er på vej hjem fra Sdr. Jylland... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 13, 2011 Nu sidder jeg og drømmer mig til, at kunne købe hus ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2011 Har lige sovet 1½ time på sofaen og jeg er stadig træt :zzz Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2011 Vil køre hjem fra arbejde... Skal hjem og finde en opskrift frem... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2011 Ser playhouse Disney sammen med Tilde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2011 Spiser sunlolly sammen med ungerne, i mens vi ser fjernsyn. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 14, 2011 Sidder på den samme plet i sofaen som jeg stort set har gjort siden jeg stod op!! :blink Måske jeg burde lave noget andet... Del dette indlæg Link to post Share on other sites